Firmy Samsung i Porsche zorganizowały niedawno ekskluzywne wydarzenie w Porsche Center Santa Fe w Mexico City. Prezentacja samochodu „911 Carrera Panamericana Special” przez niemiecką markę została wzbogacona prezentacją ekranu The Wall serii All-in-One, zapewniającym spektakularne wrażenia wizualne o wysokiej rozdzielczości w dużym formacie i z możliwością dowolnej konfiguracji.

Samsung Porsche The Wall main2

▲ Pełnometrażowy film wyświetlany na ekranie The Wall All-in-One przedstawia pierwsze Porsche, które ukończyło wyścig Panamericana Mexico.

 

Prezentacja modelu 911 Carrera Panamericana Special – wyjątkowego samochodu przypominającego o historycznym osiągnięciu Porsche w tradycyjnym wyścigu wytrzymałościowym – zbiega się z 75. rocznicą powstania samochodów sportowych tej marki. Oglądając film wprowadzający, goście mogli zanurzyć się w przeszłość i teraźniejszość tego producenta samochodów, w tym pierwszego Porsche, które ukończyło legendarny wyścig Panamericana Mexico w 1952 roku.

Firma Samsung pomogła ożywić te wspomnienia dzięki ekranowi The Wall. Ekran The Wall o modułowej konstrukcji nieograniczonej kształtem, ani rozmiarem, można skonfigurować na wiele sposobów, nadając ekranowi kształt wklęsły, wypukły, falisty, typowy dla szyldów, a nawet załamany pod kątem prostym. Bezramkowe moduły tworzą ekran dostosowany do indywidualnych potrzeb, wyświetlający imponująco wielkie, realistyczne obrazy.

 

Samsung Porsche The Wall main3

▲ Bezramkowe moduły umożliwiają tworzenie dużych formatów bez utraty jakości obrazu.

 

The Wall zapewnia realistyczne wrażenia wizualne, które nie mają sobie równych pod względem rozmiaru oraz jakości obrazu dzięki zastosowaniu szeregu najnowocześniejszych technologii:

  • neuronowy procesor kwantowy, który analizuje i optymalizuje każdy obraz,
  • technologia Black Seal o odcieniach czerni zapewniających niezrównany kontrast i nieskazitelne szczegóły,
  • technologia Ultra Chroma wnosząca żywe kolory,
  • węższe zakresy długości fal kolorów, dzięki którym kolory są czystsze niż na konwencjonalnych ekranach LED.

 

Samsung Porsche The Wall main4

▲ Nowo zaprezentowany samochód 911 Carrera Panamericana Special

 

– To dla nas zaszczyt móc współpracować z Porsche przy organizacji wydarzenia, które prezentuje najwyższej jakości technologię obrazu dostępną na rynku meksykańskim – powiedziała Ana Laura Lira, Dyrektor ds. Sprzedaży B2B w Samsung Electronics Mexico. – The Wall jest częścią nowej generacji naszych wyświetlaczy, które uczyniły nas krajowymi i międzynarodowymi liderami w branży, dzięki rozwiązaniom odpowiadającym na wszystkie potrzeby.

 

Samsung Porsche The Wall main5

▲ Roberto Cortés (Kierownik Rozwoju Działalności B2B), Jake Kim (Kierownik Działalności B2B), José Tarango (Szef Sprzedaży B2B), Mauricio Cantu (Dyrektor Generalny w Porsche San Ángel / Santa Fe), Ana Lira (Dyrektor ds. Sprzedaży B2B), Alan Godinez (Inżynier Przedsprzedaży B2B), Omar Melendez (Dyrektor ds. Marketingu w Porsche San Ángel / Santa Fe)

 

Samsung Mexico jest innowacyjną spółką zależną rozwijającą przełomową strategię lokowania produktów premium, takich jak The Wall, a także nawiązującą strategiczne sojusze z luksusowymi markami, m.in. Porsche, by dotrzeć do najbardziej wymagających rynków oczekujących ekskluzywności oraz wysokiego poziomu jakości i wzornictwa we wszystkich produktach.