Tajwańska firma ADATA, znana m.in. z produkcji pamięci RAM oraz dysków SSD, pracuje wraz z partnerami nad nową generacją pamięci, która wprowadzi świat elektroniki w nową erę.

 

Współpraca podstawą rozwoju

ADATA uczestniczy w projektowaniu modułów DDR5, ale do sukcesu potrzebna jest współpraca z innymi podmiotami takimi jak MSI i Gigabyte, którzy są jednymi z wiodących producentów płyt głównych. Wszystko po to, aby platformy oparte na procesorach Intel, które będą korzystać z nowego standardu pamięci RAM, spełniały wyśrubowane standardy jakości, wydajności oraz stabilności stawiane np. przez graczy, profesjonalistów, czy przedsiębiorstw.

 

Szybciej i pojemnej niż kiedykolwiek wcześniej

Rozwój naszego globalnego społeczeństwa wymaga ciągłego rozbudowywania infrastruktury w celu spełniania coraz to większych potrzeb. Wprowadzenie sieci 5G jeszcze przyspieszy trend i spowoduje jeszcze większe zapotrzebowanie moc obliczeniową. Procesory cały czas ewoluują i w ostatnim czasie skokowo przybywa rdzeni nawet w jednostkach konsumenckich. Nie jest to tajemnicą, że możliwości standardu DDR4 “doszły do ściany” i potrzeba czegoś nowego. Nowe moduły zapewnią przepustowość wynoszącą do 8400 MT/s oraz będzie możliwe tworzenie pojedynczych modułów o pojemności 64 GB, a więc czterokrotnie więcej niż jest to możliwe dzisiaj. Ponadto moduły będą wyposażone fabrycznie w korekcję błędów ECC oraz będą bardziej energooszczędne dzięki zmniejszeniu napięcia zasilającego do 1,1 V.

 

O ADATA

ADATA Technology jest drugim co do wielkości dostawcą modułów pamięci DRAM na świecie, zalicza się do 20 najlepszych międzynarodowych marek z Tajwanu i posiada ponad 500 patentów związanych z pamięcią. Główne linie produktów ADATA obejmują moduły pamięci, dyski flash USB, karty pamięci, dyski półprzewodnikowe i przenośne dyski twarde. Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie innowacji, jakości i wydajności, produkty ADATA zdobyły międzynarodowe uznanie i nagrody, w tym iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice i Taiwan Excellence. Koliber jest maskotką marki ADATA i reprezentuje zwinność firmy w zakresie wprowadzania innowacji i ulepszania życia ludzi dzięki technologii.