Jesteś tutaj:-, Inne, Newsy, Oprogramowanie, PC i Laptopy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Targi i konferencje, Wydarzenia-Nowości NVIDIA z targów COMPUTEX: F1 22 oraz Hitman 3 wśród 12 nowych gier ze wsparciem dla DLSS – Nowe laptopy z kartami GeForce i monitor G-SYNC 500 Hz.

Nowości NVIDIA z targów COMPUTEX: F1 22 oraz Hitman 3 wśród 12 nowych gier ze wsparciem dla DLSS – Nowe laptopy z kartami GeForce i monitor G-SYNC 500 Hz.

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej na targach COMPUTEX 2022 firma NVIDIA omówiła dynamiczny rozwój technik wspieranych przez karty graficzne RTX. Aktualnie ponad 250 gier i aplikacji wykorzystuje ray tracing oraz technikę DLSS, co oznacza podwojenie liczby tytułów w stosunku do zeszłorocznego wydarzenia.

 

 

Gry królują na targach COMPUTEX

NVIDIA DLSS stale wyznacza standardy wśród technik wykorzystujących super rozdzielczość, oferując najlepszą w swojej klasie wydajność i jakość obrazu. Obecnie jest zaimplementowana w ponad 180 grach i aplikacjach, a na targach COMPUTEX zapowiedziano kolejnych 12 gier.

 

DLSS podwaja liczbę klatek na sekundę w grze Hitman 3

Twórcy cieszącej się bardzo dużą popularnością gry Hitman 3 ogłosili, że 24 maja dodadzą do niej technikę NVIDIA DLSS wraz z odbiciami światła i cieniami wykorzystującymi ray tracing. Po włączeniu ray tracingu i ustawieniu rozdzielczości 4K oraz wszystkich opcji graficznych na maksimum NVIDIA DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w Hitman 3 o ponad 2 razy.

Gracze posiadający karty GeForce mogą pobrać sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gry Hitman 3 za pośrednictwem aplikacji GeForce Experience lub bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA. Sterownik ten zapewnia także najlepsze wrażenia w grach My Time at Sandrock oraz Sniper Elite 5.

 

Kolejne gry otrzymują obsługę ray tracingu oraz technik DLSS i Reflex

Na targach COMPUTEX zapowiedziano także inne nowości ze świata gier komputerowych:

  • F1 22 od dnia premiery 1 lipca wykorzysta technikę DLSS oraz ray tracing do wyświetlenia odbić światła, cieni oraz okluzji otoczenia.
  • Icarus otrzyma w czerwcu wsparcie techniki NVIDIA Reflex, która zapewni niższe opóźnienia i lepszą responsywność w grze.
  • Deep Rock Galactic została zaktualizowana o obsługę technik NVIDIA DLSS oraz DLAA. Włączenie DLSS zapewni graczom do 60% wyższą wydajność.
  • Loopmancer będzie obsługiwać technikę DLSS oraz ray tracing do wyświetlenia odbić światła od dnia swojej premiery, która jest zaplanowana na lato tego roku. Po włączeniu DLSS wydajność w grze wzrośnie ponad dwukrotnie przy maksymalnym ustawieniach graficznych w rozdzielczości 4K i włączonym ray tracingu.
  • Warstride Challenges jest już dostępna z zaimplementowanymi technikami NVIDIA DLSS oraz Reflex. Po włączeniu obu tych funkcji gracze zwiększą wydajność rozgrywki dwukrotnie w rozdzielczości 4K oraz zredukują opóźnienia systemowe nawet o 53%.
  • LEAP będzie obsługiwać DLSS od 1 czerwca, gdy tylko zadebiutuje w ramach wczesnego dostępu. Technika zapewni ponad dwukrotny wzrost wydajności w grze.
  • Vampire: The Masquerade – Swansong jest już dostępna i oferuje ponad dwukrotny wzrost wydajności po włączeniu techniki DLSS, dzięki czemu wszystkie karty graficzne GeForce RTX z serii 30 osiągają 60 kl./s w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
  • Raji: An Ancient Epic 24 maja otrzymuje wsparcie techniki DLSS oraz obsługę ray tracingu do wyświetlenia odbić światła, cieni oraz okluzji otoczenia. NVIDIA DLSS zwiększa wydajność nawet trzykrotnie w 4K i ponad dwukrotnie w innych rozdzielczościach, pozwalając osiągnąć ponad 60 kl./s.
  • Turbo Sloths zadebiutuje 27 czerwca i będzie obsługiwać technikę DLSS wraz z ray tracingiem do wyświetlenia odbić światła oraz cieni. DLSS zwiększy wydajność rozgrywki ponad dwukrotnie.
  • Propnight otrzyma 24 maja aktualizację, która doda do gry wsparcie techniki DLSS, zwiększając tym samym wydajność nawet o 85% w rozdzielczości 4K.
  • Hydroneer otrzymała wsparcie techniki DLSS i odnotowuje wzrost wydajności do 50%, dzięki czemu każdy posiadacz karty GeForce RTX może grać w rozdzielczości 4K z ponad 60 kl./s przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
    My Time at Sandrock ukaże się 26 maja z zaimplementowaną techniką NVIDIA Reflex i opóźnieniami zredukowanymi o 34%.
  • Ghost otrzymuje wsparcie techniki DLSS, która zwiększa wydajność rozgrywki nawet o 70%.
  • Soda Crisis debiutuje 24 maja z techniką NVIDIA Reflex i o 23% niższymi opóźnieniami systemowymi.

 

NVIDIA Reflex jest obecnie wykorzystywana przez 38 gier i wspierana przez 22 monitory z wbudowanymi analizatorami opóźnień oraz przez 45 kompatybilnych z nimi myszami. Każdego miesiąca ponad 20 milionów graczy uruchamia tytuły z aktywną Reflex, dzięki czemu jest to jedna z najbardziej popularnych technik firmy NVIDIA.

 

Nowe laptopy z kartami graficznymi GeForce RTX dla graczy i twórców

Na targach COMPUTEX 2022 zaprezentowano mnóstwo nowych laptopów zarówno w segmencie dla graczy jak i wykorzystujące platformę NVIDIA Studio modele dla twórców. Wszystkie korzystają z technik Max-Q czwartej generacji.

Wybrane laptopy dla graczy z kartami GeForce RTX to:

  • MSI Raider GE67 HX – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3080 Ti
  • ASUS ROG Flow X16 – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3070 Ti
  • Gigabyte Aorus 17X – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3080 Ti

 

Wybrane laptopy Studio z kartami RTX to:

  • wiele modeli ASUS Zenbook oraz ASUS Vivobook – wyposażone w szeroką gamę kart graficznych GeForce RTX Laptop
  • Acer ConceptD 5 oraz Acer ConceptD 5 Pro – wyposażone maksymalnie w karty GeForce RTX 3070 Ti oraz RTX A5500
  • Lenovo Slim 7i Pro X oraz Lenovo Slim 7 Pro X – wyposażone w karty GeForce RTX 3050 Laptop

 

Dzięki nowym konfiguracjom liczba laptopów wykorzystujących karty graficzne GeForce RTX wzrosła do ponad 180 modeli.

 

Nowe produkty kompatybilne z techniką NVIDIA Reflex, w tym pierwszy w historii monitor G-SYNC 500Hz

Na targach COMPUTEX 2022 NVIDIA kontynuuje rozwój ekosystemu NVIDIA Reflex, prezentując kilka nowych monitorów z wbudowanymi analizatorami opóźnień Reflex oraz kompatybilnych z nimi myszy. Na szczególną uwagę zasługuje pierwszy na świecie monitor 500 Hz G-SYNC, ASUS ROG Swift 500Hz.

Ten 500-hercowy model został zaprojektowany od podstaw z myślą o esporcie z wykorzystaniem nowego panelu TN, który zapewnia maksymalną wyrazistość dynamicznych obrazów. Monitor oferuje dedykowany tryb NVIDIA G-SYNC Esports oraz pełną obsługę analizatora opóźnień NVIDIA Reflex, umożliwiającego graczom bieżący pomiar opóźnień systemowych z wykorzystaniem kompatybilnej z NVIDIA Reflex myszy i karty graficznej GeForce.

Firma Acer zaprezentowała także monitor Predator X28 G-SYNC, a Cooler Master myszy dla graczy MM310 i MM730, kompatybilne z techniką Reflex.

 

Nowe telewizory kompatybilne z G-SYNC i z obsługą usługi GeForce NOW

W 2021 roku firmy Philips i NVIDIA podjęły współpracę, aby dostarczyć na rynek jedne z pierwszych telewizorów kompatybilnych z techniką G-SYNC i wsparciem standardu HDMI 2.1. Na targach COMPUTEX 2022 zaprezentowane zostaną dwa nowe telewizory Philips OLED zgodne z G-SYNC, a także z obsługą usługi gier w chmurze GeForce NOW.

 

Funkcje dla twórców oparte na sztucznej inteligencji, obsługiwane przez majowy sterownik Studio

Oprócz nowych laptopów dla twórców, korzyści płynące z wykorzystania platformy NVIDIA Studio są widoczne w akceleracji funkcji opartych na sztucznej inteligencji, takich jak jak Depth Map, Object Mask Tracking czy Surface Tracking w Blackmagic Design DaVinci Resolve 18.

Dodatkowe optymalizacje, zapewniane przez majowy sterownik Studio dla kart graficznych NVIDIA, przeznaczone są dla aplikacji Adobe Substance 3D Modeler, Topaz Labs Gigapixel AI 6.1, Marmoset Toolbag 4.04 oraz Reallusion iClone 8



Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.