Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Targi i konferencje, Top7, Wydarzenia-Cisco Live 2020 w Barcelonie – Cisco prezentuje najnowsze technologie wspierające cyfrową transformację

Cisco Live 2020 w Barcelonie – Cisco prezentuje najnowsze technologie wspierające cyfrową transformację

Dziś rozpoczęła się konferencja Cisco Live 2020 Barcelona, która potrwa do 31 stycznia. W przestrzeni biznesowej Fira de Barcelona spotka się niemal 20 tys. specjalistów IT, wizjonerów, klientów i partnerów firmy. Wydarzenie powstało, aby wesprzeć ich wiedzą, umiejętnościami i technologią, aby pomóc zrozumieć pełen zakres możliwość jakie dają rozwiązania Cisco.

W ciągu najbliższego tygodnia, Cisco zaprezentuje innowacje z portfolio firmy, obejmujące rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa, sieci oraz współpracy, a także zmiany w programie DevNet. Wszystko to ma na celu wsparcie rozwoju i zabezpieczenie biznesu, jak również napędzenie cyfryzacji. Strategia firmy zostanie przedstawiona podczas prezentacji Wendy Mars, prezes Cisco w regionie EMEAR, Davida Goeckelera, wiceprezesa i dyrektora generalnego działu Networking and Security Business w Cisco jak również innych liderów firmy. Podczas wystąpień goście Cisco Live dowiedzą się w jaki sposób partnerzy i klienci mogą wykorzystać szanse biznesowe w erze cyfrowej transformacji.

 

Cisco pomaga klientom osiągnąć korzyści biznesowe i przekraczać kolejne granice w czasach, gdy następują najszybsze i największe zmiany technologiczne w historii świata” – mówi Wendy Mars. „Organizacje na całym świecie, niezależnie od wielkości i sektora gospodarki, w którym działają, wciąż znajdują się we wczesnym etapie adaptacji technologii, takich jak sztuczna inteligencja, 5G, adaptacyjne i predykcyjne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa, inteligentne IoT i innych. Cieszymy się, że możemy powitać naszych klientów i partnerów na Cisco Live i pomóc uzyskać im prawdziwe korzyści biznesowe dzięki tym technologiom”.

 

Przegląd informacji z Cisco Live:

  • Przyspieszenie aplikacji w hybrydowym środowisku multicloud: Nowa multidomenowa architektura Cisco łączy w sobie zalety rozwiązań AppDynamics i Cisco Intersight Workload Optimizer, aby umożliwić pełen wgląd w aplikacje, sieć oraz centrum danych, zarówno w siedzibie firmy jak i w chmurze. Cisco HyperFlex Application Platform to zintegrowana platforma typu container-as-a-service, która upraszcza proces zarządzania infrastrukturą IT i bieżące działania kubernetes w chmurze, centrach danych i na krawędzi sieci.

 

  • Kompleksowa architektura bezpieczeństwa dla przemysłowego Internetu rzeczy: Organizacje muszą mieć całościowy wgląd w najbardziej różnorodne środowiska sieciowe, aby zabezpieczyć urządzenia przemysłowe znajdujące się na krawędzi sieci, zmniejszyć ryzyko wystąpienia cyberataku i zoptymalizować procesy przemysłowe. Nowa architektura bezpieczeństwa IoT zapewnia lepszy wgląd w środowiska IT oraz OT, chroniąc procesy przemysłowe i umożliwiając zbieranie oraz ekstrakcję danych z urządzeń na krawędzi IoT. Dzięki temu organizacje mogą podejmować lepsze decyzje biznesowe i przyśpieszyć projekty z zakresu cyfryzacji.

 

  • Nowe doświadczenia klientów i agentów dzięki nowemu contact center: Najlepsze marki na świecielatami budują lojalność klientów. Mogą ją stracić w ciągu zaledwie kilku sekund, jeżeli ich doświadczenia nie są na najwyższym poziomie. Potrzeby i oczekiwania klientów ulegają zmianom, a firmy nie zawsze są w stanie się do nich dostosować. Dziś Cisco ogłosiło trzy innowacje, które wpłyną na poprawę doświadczeń klienta podczas kontaktu z contact center: wykorzystanie sztucznej inteligencji, nowe rozwiązania z zakresu customer experience oraz nowe contact center w chmurze.

 

  • Lepsze i bardziej angażujące spotkania dzięki innowacjom AI: Nowe funkcje głosowe Webex Meetings wykorzystujące sztuczną inteligencję sprawiają, że zwykła rozmowa przekłada się na konkretne działania, a Webex Meetings zyskuje kluczowe znaczenie. Ponadto, Cisco nie ustaje w działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i zadbanie o prywatność danych poprzez umożliwienie klientom dokonania wyboru, czy ich dane z Webex Teams będą przechowywane w Europie czy Stanach Zjednoczonych. Firma zaprezentowała również nowe urządzenie do rozmów wideo Cisco Webex Room USB przeznaczone dla mniejszych organizacji.

 

Najważniejsze informacje z konferencji:

  • Społeczna odpowiedzialność biznesu Cisco: Cisco zaprezentuje to, w jaki sposób firma chce wykorzystać swoje doświadczenia i technologie, aby rozwiązywać problemy społeczne. Cisco współpracuje z o3e, aby zwiększyć dostęp do edukacji, opieki medycznej i innych podstawowych świadczeń dla osób bezdomnych i uchodźców. W strefie “Build a Bike”, ochotnicy będą mogli pomóc w budowie 50 rowerów, które zostaną przekazane na rzecz osób bezdomnych i uchodźców w Barcelonie. Celem Cisco jest poprawa losu miliarda osób do 2025 roku.

 

  • Strefa DevNet:Uczestnicy Cisco Live będą mogli wypróbować jak działa interfejs programowania aplikacji (API), rozwinąć umiejętności z zakresu kodowania i dowiedzieć się więcej o nowym programie certyfikacyjnym Cisco DevNet, który zostanie uruchomiony w lutym 2020. DevNet to społeczność programistów, która ma na celu pomoc we wdrażaniu innowacji z wykorzystaniem rozwiązań Cisco.

 

  • Strefa World of Solutions: W strefie „empirycznej” goście Cisco Livemogą zapoznać się z najnowszymi innowacjami Cisco i ekosystemem partnerów firmy. Ponad 130 wystawców zaprezentuje swoje produkty i rozwiązania.

 

  • Rozmowy o innowacji: Eksperci Ciscobędą prowadzili dyskusje na temat najnowszych innowacji w rozwiązaniach i usługach, a także omówią najlepsze praktyki.

 

  • Laboratoria: Stworzone, aby umożliwić własnoręczne przetestowanie całego spektrum urządzeń i rozwiązań Cisco. Uczestnicy Cisco Live mogą przejść przez określone scenariusze, zapoznać się z funkcjonalnościami oraz wziąć udział w szkoleniach.

 

  • Cisco Customer Experience (CX):Uczestnicy Cisco Live mogą doświadczyć czym jest „cyfrowe tętno” Cisco Live, Cisco CX. Mogą poznać ofertę Cisco dotyczącą pełnego cyklu zarządzania oraz transformacji umozliwiającej osiągnięcie lepszych wyników biznesowych przez przedsiębiorstwa.

 

  • Klinika technologii: Eksperci zCisco CX Global Center pomogą rozwiązać problemy dotyczące każdego wdrożenia, aplikacji czy projektu integratorskiego.

 

  • Centrum operacji sieciowych (Network Operations Center – NOC): Goście Cisco Live mogą odwiedzić NOC, przy współpracy z NetApp, aby porozmawiać z inżynierami i ekspertami o tym, w jaki sposób Cisco dynamicznie buduje i zarządza centralnie, bezpieczną siecią korporacyjną.

 

  • Gra “Zdobądź flagę”: Uczestnicy Cisco Live będą mogli poznać nowe technologiei wziąć udział w grze “Zdobądź flagę”, stworzonej aby wyrobić umiejętności pozwalające sprostać wymagającym wyzwaniom. Zadanie będzie polegało na przeprowadzeniu cyberataku (zgodnego z zasadami etyki) na sieci i systemy, zaprojektowaniu i zbadaniu sieci kampusowej definiowanej programowo (Software Defined Campus) oraz sieci rozległej (WAN). Będzie to również okazja do rozwoju umiejętności z zakresu cloud computingu oraz poznania możliwości platformy Cisco Meraki.

 

  • Inwestycje Cisco:Goście Cisco Live będą mogli poznać osiem najbardziej wyróżniających się startupów w branży i ich wyjątkowe rozwiązania technologiczne.


Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.