- Firma, specjalizująca się w przesyłkach międzynarodowych dla e-commerce, zwiększyła swoją działalność o 42% i obecnie obsługuje o 25% więcej przesyłek w regionie niż rok wcześniej.
- Spring GDS spodziewa się, że ten wolumen dostaw będzie nadal rósł w nadchodzących latach w tym samym pozytywnym tempie, którego doświadcza w Europie.
- Ponadto firma demonstruje swoje silne zaangażowanie w wykorzystanie biopaliw i pojazdów elektrycznych w celu zmniejszenia emisji CO2 i dostosowania się do Agendy 2030.
Spring GDS, wiodący dostawca logistyki “ostatniej mili” specjalizujący się w usługach dla e-commerce, zamknął rok 2024 solidnymi wynikami na rynku polskim i czeskim: jego obroty sięgnęły 25 mln euro, czyli o 42% więcej niż w roku poprzednim.
Wzrost ten jest bezpośrednio związany ze wzrostem wolumenu obsługiwanych przesyłek, który na tych rynkach podwyższył się o 25%, dzięki boomowi, jaki w ostatnim roku doświadczył e-commerce w sektorach sportowym, kosmetycznym, technologii finansowych i modowym.
W kontekście europejskim trend firmy był podobny, ze wzrostem o 23% oraz znaczącą obecnością w takich miejscach jak Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Holandia i USA. Dzięki temu rozwojowi działalności firma umacnia się jako punkt odniesienia w zakresie wydajnych i skalowalnych rozwiązań logistyki cross-border dla sklepów internetowych.
– W tak wymagającym środowisku zdolność adaptacji jest kluczem do sukcesu. Pozwala nam to utrzymać konkurencyjność i stale doskonalić nasze usługi – Petr Zajíc, Managing Director CZ&PL ze Spring GDS. – Wzrost w 2024 roku odzwierciedla nasze zaangażowanie w doskonałość operacyjną i obsługę klienta. Dostosowując się do wymagań rynku, nie tylko optymalizujemy naszą efektywność, ale także udaje nam się skrócić czas dostaw i zapewnić naszym klientom i odbiorcom najwyższą jakość obsługi. Co więcej, takie podejście pomaga nam realizować nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez opracowywanie bardziej odpowiedzialnych i wydajnych modeli logistycznych, które będziemy prezentować 3 kwietnia na jednym z najważniejszych wydarzeń z branży e-commerce w Europie Centralnej, 27. Targach e-Handlu – dodaje
Zostaw komentarz