Jesteś tutaj:-, Raporty i prezentacje, Rynek, Samsung, Sprzęt, Wydarzenia-Samsung skanuje influencerów w wyjątkowej sesji

Samsung skanuje influencerów w wyjątkowej sesji

W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.

Ekosystem urządzeń Galaxy oferuje użytkownikom niesamowitą swobodę i inspiruje do wychodzenia poza schematy. Aby zaprezentować unikatowe doświadczenia, jakie proponuje swoim użytkownikom marka, Samsung zaprosił do współpracy swoich ambasadorów i utalentowanych twórców.

W wyjątkowej sesji zdjęciowej udział wzięli influencerzy, którzy na co dzień korzystają z urządzeń Galaxy: Kuba Norek, Żabson, Kinga Sawczuk, Modny Tata, HashtagAlek, Gonciarz, Edzio, Filsoon tv, Jacob4yt, Sara James, Porcelanova, Julia Pośnik, Sokół, Maffashion, Instabaks oraz Karolina Gilon.

W ramach planu zdjęciowego Daniel Jaroszek (Papaya Films) stworzył niezwykłe modele skanów ambasadorów marki. Na ich bazie powstały unikatowe ilustracje 3D i animacje autorstwa studia LocoMotive oraz Mateusza Króla, które zostaną wykorzystane w kampanii digitalowej realizowanej na instagramowym profilu Samsung Polska.

 

sokol fin

tata fin

porcelanowa fin

 

„To druga odsłona naszego wspólnego projektu i jeszcze bardziej niezwykła w formie. Tym razem marka zabiera nas do miejsca, gdzie technologia miksuje się ze światem realnym. Dlatego, cały proces wymagał od twórców i producentów precyzyjnego zaplanowania finalnych efektów już na etapie preprodukcji. Choreografia, dobór fryzur, stylizacji, a także faktur materiałów były kluczowe by efekt końcowy poza walorem artystycznym, korespondował też z charakterem bohaterów i jak najlepiej oddał ich osobowości.” – mówi Michał Wojciechowski, Producent Papaya Films.

„Samsung kolejny raz zaprosił mnie do projektu, w którym moim głównym zadaniem było zatarcie granicy między tym co prawdziwe a nierealne. Tym razem przenieśliśmy sylwetki znanych wszystkim influencerów do świata grafiki 3D, gdzie bawiąc się światłem, teksturą i formą osiągnęliśmy efekty, które nie są możliwe do osiągnięcia za pomocą fotografii.” – podsumowuje Mateusz Król (@krol.jpg).

 

Kampania z wykorzystaniem skanów 3D ambasadorów marki promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds. Wyjątkowe kreacje, które powstały w ramach kampanii będzie można oglądać na profilu Samsung Polska przez najbliższe 2 miesiące . Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R i Papaya Films. Kreacje 3D zrealizował Mateusz Król i studio LocoMotive.



Autor |2022-09-21T10:00:04+02:0021 września 2022 10:00|Kategorie: Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Samsung, Sprzęt, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.