Jesteś tutaj:-, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia-Poczta Polska: nadawcy wszystkich paczek zostaną obsłużeni w dedykowanych okienkach

Poczta Polska: nadawcy wszystkich paczek zostaną obsłużeni w dedykowanych okienkach

Poczta rozszerza katalog usług, z których można priorytetowo skorzystać w okienkach typu fast track. Klienci mogą w nich realizować wszystkie usługi paczkowe, a w szczególności te w obrocie elektronicznym. W całym kraju Poczta Polska wyznaczyła 550 takich punktów, a wkrótce będzie ich jeszcze więcej bo od 15 grudnia już 650 okienek.

Początkowo dedykowane okienka mieli do dyspozycji klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie, osoby wysyłające paczki przez platformę Envelo, korzystające z systemu Elektroniczny Nadawca lub z aplikacji Nadaj przesyłkę. Teraz, szczególnie w okresie piku paczkowego, z takich udogodnień mogą skorzystać wszyscy klienci wysyłający paczki w placówkach pocztowych. Jednakże ze względu na bardzo pozytywny odbiór tego rozwiązania przez Klientów to pełna i priorytetowa realizacja usług paczkowych w tych wydzielonych okienkach będzie realizowana na stałe.

To rozwiązanie ma przyspieszyć i usprawnić obsługę w okresie świątecznego piku, kiedy ich liczba nadawanych paczek może wzrosnąć nawet o 70% tygodniowo.

– Usprawnienie obsługi przesyłek w okresie świątecznym to kolejne działanie Poczty Polskiej wpisujące się w strategię Spółki. Konsekwentnie stawiamy na rozwój usług, na których może skorzystać branża e-commerce. To szczególnie ważne w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia, gdy liczba wysyłanych paczek już teraz wzrosła o 50%, w porównaniu do  innych tygodni roku, a w kolejnych tygodniach spodziewamy się ich jeszcze więcej  – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Punkty typu „fast track” zostały oznaczone specjalnymi naklejkami, dzięki którym można łatwo się zorientować, gdzie nadawcy zostaną obsłużeni w pierwszej kolejności. Takie placówki można znaleźć we wszystkich województwach, a ich liczba wkrótce wzrośnie do 650.

Poczta Polska spodziewała się w ramach tegorocznego szczytu paczkowego, że Polacy ponownie postawią na e-zakupy, podobnie jak to było w ubiegłych latach.  Liczba nadawanych paczek z tygodnia na tydzień rośnie, a nowe rozwiązanie usprawni wysyłanie i odbieranie świątecznych prezentów. Szczegółowa lista placówek znajduje się tutaj.

Poczta zatrudniła także dodatkowych pracowników do obsługi rosnącej liczby paczek, w całym kraju do pocztowców dołączyło ponad 1500 osób, a rekrutacje nadal trwają.



Autor |2020-12-11T10:22:11+02:0011 grudnia 2020 10:22|Kategorie: Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.