O 26,8 proc. wzrosły inwestycje reklamowe T-Mobile Polska – z 308,8 do 391,5 mln zł. W nowej kampanii tego telekomu pojawiła się aktorka Maja Ostaszewska z synem – wspólnie promują ofertę Superduet.Orange Polska zmniejszył je o 13,6 proc. – z 605,8 do 523,2 mln zł – wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych |
|||
(dane cennikowe Kantar Media) |
|||
WIRTUALNEMEDIA.PL |
2015 |
2016 |
zmiana proc. |
AFLOFARM FARMACJA POLSKA |
1 681 166 927 zł |
1 834 436 564 zł |
9,1 |
KINO ŚWIAT |
544 866 758 zł |
695 209 107 zł |
27,6 |
LIDL POLSKA |
529 497 148 zł |
689 449 284 zł |
30,2 |
ORANGE POLSKA |
605 827 748 zł |
523 204 687 zł |
-13,6 |
FERRERO POLSKA |
360 446 618 zł |
438 228 233 zł |
21,6 |
UNILEVER POLSKA |
413 052 674 zł |
437 834 537 zł |
6 |
PROCTER & GAMBLE DS POLSKA |
374 417 513 zł |
424 621 312 zł |
13,4 |
METRO GROUP |
394 724 461 zł |
399 454 572 zł |
1,2 |
T-MOBILE POLSKA |
308 801 944 zł |
391 499 967 zł |
26,8 |
VOLKSWAGEN GROUP POLSKA |
402 630 091 zł |
386 460 281 zł |
-4 |
Razem |
30 413 333 110 zł |
31 417 963 703 zł |
3,3 |
źródło: Wirtualne Media
Kan
Reklama w „tracycyjnych” mediach i na bilbordach to marnowanie kasy. Większość potencjalnych klientów i tak siedzi w necie. A poza tym: mnie np do przejścia do Play przekonało: niższy rachunek, więcej net i darmowy TIDAL a nie to że jakaś cizia będzie na bilbordzie z reklamą język wywalać.
@Miskutra a malo takich modeleczek w reklamach playa? żenujace są ich spoty co raz bardziej. podobno szykuja coś nowego niedlugo, pewnie bedzie to koljeny youtuber wyskakujacy z tortu zamiast oferty
@Mikstura szkoda tylko, ze play juz nawet zabral tidala dla uzytkownikow na karte. wczoraj wyszlo info. ciekawe co nastepne im zabierze