Google.pl odwiedzało codziennie średnio 9,2 mln polskich internautów, Facebook.com – 6,7 mln, a – Youtube.com – 4,7 mln. Jakie strony WWW znalazły się w rankingu TOP10? Zobacz w analizie przygotowanej przez firmę Gemius.

W zeszłym tygodniu stronę internetową Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,2 mln polskich internautów, a Google.com – ponad trzy razy mniej. Facebook.com notował codziennie średnio 6,7 mln użytkowników, o dwa–trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony WWW: Onet.pl, WP.pl, Allegro.pl.

Jakie jeszcze domeny odwiedzali polscy internauci? Zobacz w poniższym rankingu:


Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,7–46,7 proc.), a najniższy – w sobotę i niedzielę (33,1–37,6 proc.).

Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 25,4 proc. do 33,4 proc., Youtube.com – od 18,8 proc. do 22,4 proc., a Google.com – od 8,3 proc. do 13,3 proc.

Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 9,7–15,6 proc., WP.pl notowała od 8,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl– od 6,8 proc. do 10 proc., Interia.pl – od 4,5 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 4,8 proc. do 6,6 proc.

Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałek, wtorek i środę, a najgorsze – w sobotę i niedzielę.

W TOP10 znalazł się również portal Cda.pl, który w niedzielę osiągnął zasięg 3,5 proc.

W powyższej analizie uwzględniono 10 najpopularniejszych stron internetowych wśród użytkowników komputerów osobistych.

źródło: Gemius

Kan