Ponad 50 milionów firm wykorzystuje strony na Facebooku do kontaktu ze swoimi klientami na całym świecie. Jednocześnie ludzie używają firmowych stron do komunikacji, zostawiając na nich 2,5 miliarda komentarzy miesięcznie. 84% osób korzystających z Facebooka w Polsce jest na platformie połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do małej lub średniej firmy.

Facebook prezentuje również szereg nowych funkcji ułatwiających firmom komunikację z klientami za pomocą stron na Facebooku:

    Większe możliwości zarządzania komunikacją dla właścicieli stron: możliwość ustawienia średniego czasu odpowiedzi na wiadomość: „w ciągu kilku minut”, „godziny”, „godzin” bądź „dnia”.
  • Przeprojektowana skrzynka odbiorcza, która daje firmom więcej informacji na temat ich klientów: szerszy kontekst pozwala administratorom stron szybciej odpowiadać na wiadomości i łatwiej zarządzać konwersacjami.
  • Łatwiejsze śledzenie komentarzy i odpowiadanie na nie: narzędzie w nowej zakładce „Aktywność”, które ułatwia administratorom monitorowanie komentarzy i odpowiadanie na nie.

Dotarcie do klientów to największe wyzwanie stojące przed małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Strony na Facebooku to mobilne narzędzie dla milionów firm na całym świecie. Ułatwiają przedsiębiorcom dotarcie do nowych klientów i komunikację z obecnymi za pomocą kanału, z którego korzystają na co dzień – urządzeń mobilnych,” powiedziała Sheryl Sandberg.

Michael Sharon, menadżer odpowiedzialny za strony na Facebooku dodaje: „Ludzie mogą się kontaktować z firmami o każdej porze i za pomocą dowolnego urządzenia, dlatego oferujemy nowe narzędzie usprawniające zarządzanie interakcjami na stronach. Dzięki nim firmy mogą teraz łatwiej reagować zarówno na publiczne komentarze, jak i prywatne wiadomości, a przez to utrzymywać silną relację z klientami i rozwijać biznes.”

źródło: Facebook

Kan