Sotrender opublikował lipcowe wydanie comiesięcznego raportu Fanpage Trends podsumowującego najważniejsze wydarzenia na Facebooku w Polsce. Posty publikowane w lipcu zdominowała wakacyjna tematyka. Administratorzy stron chętnie wspominali o lecie i urlopach oraz zapraszali użytkowników do angażowania się w różnego rodzaju aktywności, w tym do uczestnictwa w konkursach. Jak radziły sobie w lipcu profile telekomów?


Mimo zmiennej pogody za oknami, na Facebooku w lipcu dało się odczuć wakacyjną atmosferę. Wzmianki o lecie i wakacjach pojawiły się w postach aż 25,7 tys. razy. Z równie wysoką częstotliwością, administratorzy zachęcali użytkowników do angażowania się w aktywności, w tym brania udziału w konkursach. Słowa „zapraszamy” użyto w 19,5 tys. postów, podczas gdy wzmianka o konkursach znalazła się w 10,7 tys. z nich.

W zestawieniach branży telekomunikacyjnej w lipcu nie nastąpiło wiele zmian. Największy wzrost liczby fanów zanotował profil UPC Polska, którego liczba zwolenników zwiększyła się o 4,2 tys. osób, co stanowiło wzrost o 5 proc. Marka nie awansowała jednak w zestawieniu pod względem liczby fanów.


Najnowsza wersja n7player dostępna zawsze na Programosy.pl


Wielu profilom telekomunikacyjnym udało się w lipcu zaangażować większą liczbę użytkowników niż w czerwcu. Najskuteczniejsza pod tym względem okazała się być strona Netii, która zaangażowała 12 proc. wszystkich fanów swojego profilu. W zestawieniu pod względem procenta zaangażowanych osiem pozycji w dół przesunął się natomiast profil Orange Warsaw Festiwal, który w rankingu względem Interactivity Index spadł aż o 12 pozycji.

Zapraszamy do lektury całego lipcowego wydania raportu Fanpage Trends: Tutaj

źródło: Sotrender

Kan