Reklama telewizyjna, uważana za jedną z najdroższych i najbardziej prestiżowych form promocji, jeszcze niedawno zarezerwowana była dla największych brandów sektora FMCG. Dlaczego tak było?
Ponieważ jedynie duże koncerny miały wystarczające budżety, aby wbić się do świadomości Polaków poprzez spoty telewizyjne.

Polski rynek jednak dynamicznie się zmienia, pojawiają się równie powszechne i zbywalne produkty w innych segmentach rynku – a najbardziej dynamicznym obszarem jest dziś Internet. Nic dziwnego więc, że marki działające głównie w Internecie również zaczęły pojawiać się w kampaniach telewizyjnych, chwaląc i przedstawiając swoje produkty i usługi.

W związku z pierwszą kampanią telewizyjną Comperia.pl, której start przewidziany jest na 17.02.2014, chcemy przybliżyć najpopularniejsze kampanie pokazując, w jaki sposób Internet wchodzi do Telewizji, a co najważniejsze – z jakim efektem.” – mówi Adam Urbanowski, Dyrektor Marketingu Comperia.pl S.A.

Kampania rozpocznie się w połowie lutego i potrwa kilka miesięcy. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost ruchu w serwisie i pokazanie, jak łatwo można kupić produkty finansowe przez Internet. Takie zresztą jest przesłanie filmów reklamowych – poszukiwanie najlepszego kredytu lub lokaty nie jest już równoważne z czasochłonnymi wycieczkami po oddziałach wszystkich banków. Wystarczy wejść na stronę Comperia.pl, wpisać odpowiednie parametry i wybrać produkt najlepszy dla siebie. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Start kampanii 17 lutego 2014:

Raport Comperia.pl obejmuje analizę portali: tablica.pl, znanylekarz.pl, ceneo.pl, gumtree.pl oraz allegro.pl. Szczegółową analizę oraz spoty reklamowe poszczególnych kampanii dostępne są pod adresem: Comperia.pl

Kan