Serwisy Grupy Onet.pl przeznaczone na urządzenia mobilne rozpoczęły nowy rok znakomitym wynikiem – dziennie serwisy m.onet.pl i inne z Grupy odwiedza ponad milion unikalnych użytkowników. Rozwój popularności i zaangażowanie konsumentów idzie w parze z budowaniem innowacyjnej na polskim rynku oferty reklamowej.

Jak pokazuje najnowsze badanie (Megapanel PBI/Gemius listopad 2013 r.) Grupa Onet – RASP jest niekwestionowanym liderem w rankingu ruchu mobilnego. Zarówno pod względem liczby odsłon (250,6 miliona), jak czasu jaki użytkownicy urządzeń mobilnych spędzili na stronach serwisów (4,6 miliona godzin), wyprzedzając tym samym konkurencje.

Styczeń 2014 roku to kolejny rekord – w/g danych wewnętrznych dzienna liczba unikalnych użytkowników przekroczyła 1 milion, co jest niezwykłym sukcesem Grupy.

Cieszymy się bardzo z popularności wersji mobilnej Onetu, to daje nam dalszą motywacje do tworzenia ciekawych rozwiązań technologicznych, przyjaznych użytkownikowi. Dla nas to też szansa na wzbogacenie oferty reklamowej o nowe propozycje. Przy coraz większej liczbie odbiorców i ich zwiększającym się zaangażowaniu możemy wprowadzać rozwiązania i unikatowe formy adresujące precyzyjnie potrzeby zarówno użytkowników, jak również marketerów – mówi Piotr Bubak, Head of mobile w Grupie Onet.pl.

Wielu reklamodawców zadaje pytanie o funkcje marketingowe jakie może spełniać reklama mobilna. Przy dotarciu do ponad miliona osób dziennie i wiedzy, że te osoby identyfikuje zaawansowanie technologiczne i odpowiednia siła zakupowa, docieramy do bardzo wymagających grup docelowych. Zachęcam do tej formy reklamy tych reklamodawców, których DNA to bycie pierwszym. A naprawdę warto, gdyż w Internecie mobilnym jest jeszcze niski szum reklamowy (clutter), więc przy właściwej kreacji można budować silny i innowacyjny przekaz. – dodaje Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska, nowo wydzielonej spółki sprzedaży produktów Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.

W styczniu 2014 w serwisie m.onet.pl wprowadzona została sekcja specjalna w wersji na urządzenia przenośne. To połączenie promocji marek z ciekawą dla odbiorcy treścią. Klienci mogą liczyć na całościową obsługę, łącznie z dostarczeniem kontentu video, multimediów, zdjęć czy artykułów.

źródło: Grupa Onet.pl

Kan