W sierpniu największym wydarzeniem w branży telekomunikacyjnej na Facebooku było przekroczenie przez Serce i Rozum liczby 2 mln fanów. To pierwsza polska Strona, która może się pochwalić taką liczbą – komentuje Łukasz Dębski, Strategy Manager Socializer.

Z tej okazji dodana została m.in. reklama z podziękowaniami, w której Serce i Rozum w zabawny sposób odnosiło się m.in. do działań Play i ich reklam z celebrytami (post ten osiągnął ponad 4,4 tys „lajków”, 230 komentarzy i 360 udostępnień).

Najwięcej fanów w sierpniu zyskały Serce i Rozum (ponad 50 tys.), Play (ponad 45,5 tys.) Plus (22,1 tys.) oraz nju.mobile (ponad 21,4 tys.). Ta nowa marka telefonii komórkowej ma już ponad 170 tys. fanów na Facebooku i historiami ze swoim brand hero codziennie umilała przeglądanie serwisu kilkuset osobom.

Stronami, które najbardziej angażowały swoich fanów w sierpniu były:

    – Heyah – 8% fanów angażowało się w rozmowy brand hero: Lucka oraz Bobasów, korzystało z bonusów na SMS i połączenia, odbierało bilety do kina.

    – Plus – 5% fanów angażowało się m.in. w konkursie, w którym laureat bierze udział w telewizyjnej reklamie sieci, pod postami lifestylowymi, o siatkówce, postami z prostymi zagadkami, rebusami.

    – Orange Film – 5% fanów angażowało się pod postami o tematyce kina, o nowościach kinowych (najmocniej promowanym filmem był „Jobs”), pod recenzjami vlogera Remigiusza Maciaszka (RockAlone2k).

W sierpniu najpopularniejszymi postami były te, w których administratorzy zachęcali fanów do wykonania aktywności (T-mobile pytało się, w którą ikonkę powiadomień na Facebooku klikniemy najpierw; Heyah pytało się, jak mocno tęsknimy za szkołą a Plus chciał dowiedzieć się jak wygląda opalenizna fanów w tym roku).

Raport Fanpage Trends do pobrania: Tutaj źródło: Sotrender

Kan