Po telekomach widać trzymanie ręki na pulsie i stosowanie się do widocznych trendów w komunikacji facebookowej. Na wszystkich więc profilach operatorów dało się zauważyć zwiększenie aktywności weekendowej czy choćby udziału postów tekstowych. Widać jednak również na jak pstrokatym koniu jeździ zainteresowanie fanów, ponieważ fanpage najszybciej rosnące, po bliższym przyjrzeniu się, wcale nie były tymi, które najlepiej utrzymywały stały poziom zaangażowania. Duże pole w udziale komunikacji zawierają posty produktowe, co wskazywać może na rosnącą chęć „wykorzystania” fanów do pobudzenia aktywności zakupowych. Osobiście jestem bardzo ciekawa jak fanpage będą w końcu wpisywane w całość procesu sprzedażowego – komentuje Anna Robotycka, Partner Zarządzający agencji faceADDICTED faceADDICTED.

Zapraszamy do lektury raportu Fanpage Trends: Tutaj

źródło: Fanpage Trends

Kan