Wśród korzystających z telefonów komórkowych można zauważyć wysoki poziom lojalności. Dotychczas 79,2 % badanych nie zmieniło operatora telefonii komórkowej. Większość respondentów (69,6 %), którzy się na to zdecydowali, zrobili to tylko raz. Dwa razy lub co najmniej 3 razy zmieniło operatora po 19,1 % badanych – czytamy w Raporcie UKE.
Dwie najbardziej popularne formy zmiany telefonii komórkowej to przejście z telefonu na abonament na inny telefon na abonament (42,7 %), a następnie z telefonu na kartę pre-paid na telefon na inny rodzaj karty pre-paid (30,0 %).

Zadowolenie z usług operatora
Wszyscy główni operatorzy sieci (T-Mobile, Orange, Plus) zostali ocenieni wysoko. Poza atrakcyjnością cenową i atrakcyjnością promocji i rabatów (w przypadku operatora sieci T-Mobile, Orange i Plus) wszystkie pozostałe aspekty osiągnęły notę 4,0 i wyższą. Najlepiej oceniono operatora sieci Play. T-Mobile Najwyższą średnią uzyskała ogólna ocena zadowolenia z usług (średnia 4,2). Badani wysoko ocenili również: zakres oferowanych usług oraz jakość usług (obie średnie wyniosły 4,1). Orange Ogólne zadowolenie z usług, zakres oferowanych usług oraz jakość usług okazały się aspektami najwyżej ocenianymi u operatora Orange (średnie wyniosły 4,1).
Plus Najwyższą średnią (4,2) uzyskało ogólne zadowolenie z usług operatora. Pozostałe aspekty otrzymały zbliżone oceny (poza atrakcyjnością cenową, promocji i rabatów). Play Wszystkie badane aspekty uzyskały notę w granicach 4,2 – 4,3.
źródło: UKE
Kan
A jak wyglądają poziomy lojalności w innych krajach europejskich?
Wszyscy zaliczyli testy równiutko na czwórki i czwórki z plusikiem? Zaprawdę nazbyt to dziwne i cudowne, albowiem UKE to chyba nie jednogłośny chór ciotek i wujów?… Miałbym sporo do nawtykania swojemu operatorowi ale niech tam, się poświęcę i nie po święcie. Skoro dostał prezent od UKE, taki sam jak inni, to niech się nim jeszcze pocieszy kilka dni. Biorę na wstrzymanie.
Ciekawi mnie tylko w jaki sposob zostaly przeprowadzone te badania:-)
[quote]Znalazłem rozwiązanie czarnego ekrany przy dzwonieniu i odbieraniu połączeń… [/quote]
Bardzo dziękuję. Pomogło!
Ja sama jestem bardzo lojalną osobą jeśli chodzi o sieć. Już nawet nie wiem ile to już lat w Heyah, dlatego nie dziwią mnie takie wysokie wyniki lojalności 🙂
Jak jest dobrze to po co zmieniać? Sam wychodzę z tego samego założenia i nie ma co specjalnie kombinować. Co do heyah to czekam na nową ofertę, fajnie jakby pojawiły się większe pakiety transmisji danych 🙂
Ejmo, za przeniesienie numeru Heyah daje teraz 120 zł na wszystko.
@baziak własnie żałuję, że nie mogę zmienić heyah na… heyah 😉
baziak, ale ja jestem w heyah także bonus za przeniesienie numeru niestety nie wchodzi w rachubę (a szkoda bo chętnie bym przygarnął). Co do zmian w heyah to widać, że będą spore skoro teraz w abonamentach tmobile mozna miec juz pakiety na 1000sms do wszystkich za 5zł
Możliwe że powoli przechodzimy na usługi mobilne, ale w dalszym ciągu
szczególnie w krajach Europy Wschodniej popularny jest internet
stacjonarny.Z myślą o tym są tworzone multipakiety jak Funpack.
Czy ktoś z użytkowników portalu posiada ową nokię n86 na sprzedaż? byłbym zainteresowany.
[quote]Hej wszystkim
No ja mam ten telefon 4 dzien ;p
SMS pisze sie dobrze glosnik tez jest fajny. Ale nie moge znalezc na niego gg polowa gier nie chodzi.Ale ogolnie fajny telefon. :lol [/quote]