Wydajne, responsywne rozwiązanie do obsługi klienta działające w chmurze, stworzone na bazie Amazon Connect i Genesys Cloud.

Firma LG Electronics (LG) ogłosiła otwarcie w Stanach Zjednoczonych nowego call center działającego w chmurze. Zwiększy ono tempo cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa, a jednocześnie podniesie jakość i wydajność obsługi klienta. LG planuje również w bieżącym roku otwarcie call center w chmurze w kilkunastu innych krajach, m.in. w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Włoszech i Wietnamie. Na rynku południowokoreańskim zostanie ono uruchomione na początku 2022 roku.

Wdrożenie systemu opartego na chmurze poprawi obsługę klientów. System umożliwia personelowi efektywną współpracę, eliminując konieczność przebywania w tym samym miejscu. Pozwala to zmniejszyć ryzyko wystąpienia sytuacji wymagającej kwarantanny. Dzięki nowej funkcji zamiany mowy na tekst (STT), która szybko i precyzyjnie przekształca połączenia głosowe w tekst, pracownicy działu obsługi klienta mogą łatwo wyszukiwać najczęściej pojawiające się problemy oraz zapytania i szybko na nie reagować.

W przypadku dłuższego czasu oczekiwania na połączenie, spowodowanego dużą liczbą prowadzonych rozmów, call center w chmurze LG sugeruje alternatywną szybszą opcję kontaktu, np. za pośrednictwem chatbota na stronie obsługi klienta LG lub na innej platformie społecznościowej. W najbliższej przyszłości dostępna będzie funkcja umożliwiająca dokładne szacowanie czasu oczekiwania. System pracuje na bazie Amazon Connect lub Genesys Cloud.

 

Nowe call center LG w chmurze aktywnie usprawnia i podnosi jakość świadczonych usług oraz pomaga zapewnić jak najlepszą obsługę klientów. Mając do wyboru więcej użytecznych opcji, klienci LG mogą otrzymywać niezbędne wsparcie w sposób dopasowany do ich preferencji – Yoo Kyu-moon, dyrektor wykonawczy Centrum zarządzania obsługą klienta w LG Electronics.