iTaxi, platforma technologiczna do zamawiania przejazdów, wprowadza do Polski mobility digital network – innowacyjną usługę mobilnych nośników reklamowych. Oprogramowanie, w jakie wyposażone są nośniki iTaxi, pozwala na zdalne zarządzanie treściami, a ekrany umiejscowione na dachach hybrydowych samochodów są wyposażone w systemy geolokalizacji i czujniki smogu. Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy, ale już teraz spółka planuje rozszerzenie usługi o dodatkowe funkcje i jej dostępność na terenie całego kraju. Pierwszą marką prowadzącą kampanię na mobilnych nośnikach iTaxi jest Huawei, jeden z największych producentów sprzętu elektronicznego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, iTaxi konsekwentnie buduje pozycję lidera w swojej branży. Firma nieustannie wprowadza innowacje i kreuje trendy technologiczne, nie zapominając przy tym o potrzebach swoich klientów i partnerów biznesowych. Jako jedna z pierwszych w Europie wprowadza nowoczesną i zintegrowaną sieć mobilnych nośników reklamowych – mobility digital network. Hybrydowa część floty samochodów iTaxi została wyposażona w wysokiej rozdzielczości multimedialne ekrany z wbudowanym systemem GPS oraz czujnikami smogu, a wyświetlane treści mogą być profilowane pod konkretnego odbiorcę, co zwiększa poziom personalizacji komunikatu i automatyzacji przekazów reklamowych.

Technologia, którą zastosowaliśmy przy instalacji nośników, umożliwia personalizację wyświetlanych przekazów, co pozwala wejść w bezpośrednią interakcję nie tylko z pasażerami, ale też z mieszkańcami miast. Nowoczesne ekrany wyposażyliśmy w czujniki oraz system mierzący skuteczność prowadzonych kampanii. Będzie to świetne, nowatorskie rozwiązanie dla marketerów, niedostępne wcześniej w Polsce. Przy realizacji projektu biorą udział partnerzy, którzy – podobnie jak iTaxi, korzystają z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, np. Justtag, a już niedługo poinformujemy o nawiązaniu współpracy z kolejnymi partnerami mówi Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.

W ciągu najbliższych miesięcy iTaxi planuje rozbudowę rozwiązania o kolejne funkcje, które będą korzystać ze sztucznej inteligencji i danych zewnętrznych, takich jak np. pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza.

 

Strategiczne partnerstwa

Firmą, która jako pierwsza podjęła współpracę jest Huawei – drugi największy producent sprzętu elektronicznego. Na nośnikach iTaxi prowadzi kampanię promocyjną autorskiej platformy dystrybucji aplikacji – AppGallery.

Oferta Huawei AppGallery stale rośnie, dlatego ciągle szukamy nowych sposobów na atrakcyjne i przede wszystkim innowacyjne prezentowanie naszego sklepu użytkownikom. Bardzo cenimy sobie partnerstwo z iTaxi, dlatego jesteśmy szczególnie dumni, że jako pierwsi pojawimy się na nowych nośnikach mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

 

Mierzalny system

Oprogramowanie, w jakie wyposażone są nośniki iTaxi, pozwala zmierzyć skuteczność prowadzonych kampanii poprzez dokładne określenie rodzaju i częstotliwości wyświetlanych treści oraz oszacowanie liczby osób, które znalazły się w bezpośrednim zasięgu reklamy (do 30 metrów). Dzięki współpracy iTaxi z firmą Justtag, która jest partnerem projektu, powstanie narzędzie dla reklamodawców. Umożliwia ono weryfikację czy odbiorca danego komunikatu poruszał się pieszo, podróżował samochodem bądź komunikacją miejską. W uzupełnieniu z danymi z innych źródeł, pokaże szerszą perspektywę i przekaże wiedzę na temat tego, jakie są jego zachowania i potrzeby w świecie offline i online. Wszelkie dane pozyskane we współpracy z Justtag, posłużą do dokładnego raportowania, analiz prowadzonej kampanii i planowania dalszych działań.

– Rozwiązanie, które tworzymy wspólnie z iTaxi to naprawdę ekscytująca innowacja na skalę europejską. Dołączamy do tego projektu, ponieważ widzimy w nim ogromny potencjał i wierzymy, że zostanie pozytywnie odebrany przez rynek. Widoczne są już pierwsze efekty naszej współpracy, a przecież to dopiero początek. Stawka jest wysoka, bo taka kombinacja narzędzi pozwoli nam jeszcze skuteczniej i dokładniej mierzyć efektywność kampanii mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag.

W planach iTaxi jest rozwój sieci reklamowej, ulokowanej w największych polskich miastach.