QuarticOn – technologiczna spółka oferująca, oparte na technologii uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, rozwiązania wsparcia branży e-commerce – uruchomiła sprzedaż swojego systemu w modelu SaaS na skupiającej ponad 18 tys. sklepów online platformie Shoptet, która jest największym dostawcą rozwiązań technologicznych w Czechach i na Słowacji. Instalacja i harmonizacja systemu jest bezobsługowa i nie wymaga dodatkowych prac integracyjnych. W ten sposób QuarticOn rozpoczął sprzedaż usług w kanale, który daje największy potencjał skalowania biznesu. W najbliższym czasie Spółka uruchomi swoje aplikacje na kolejnych platformach.

Technologia QuarticOn udostępniona na Shoptet.cz pozawala m.in. na personalizację sklepu internetowego, wybór odpowiedniej strategii rekomendacji i automatyczne segmentowanie klientów, a także na zoptymalizowanie obszaru marketingu internetowego (EMA, Email Marketing Automation). Dzięki systemowi Spółki e-sklepy mogą istotnie zwiększyć zaangażowanie swoich klientów i współczynnik konwersji, zmniejszyć wskaźnik odrzuceń czy rozwiązać problem porzuconego koszyka, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży, w tym średniej wartości realizowanego zamówienia.

 

Już w pierwszej godzinie od rozpoczęcia sprzedaży, pozyskaliśmy 54 sklepy z Czech, Słowacji i Węgier, które uruchomiły bezobsługowo trial systemu. To pozwala z optymizmem patrzeć na dalszy rozwój nowego modelu sprzedaży” – mówi Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticOn SA.

 

Jednym  z  najważniejszych  projektów realizowanych przez QuarticOn jest  integracja  z  zewnętrznymi  platformami e-commerce, takimi jak np. Shoptet, Shopify czy CreativeSites, które pozwolą na udostępnienie narzędzi Spółki szerokiemu gronu sklepów korzystających z usług tych platform, w pełnym modelu SaaS.

 

Wejście w nowy kanał sprzedaży jest bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju QuarticOn. Ze  względu  na  swój zasięg – ok.  2  mln sklepów  w  segmencie SOHO (small office / home office) – oraz  proces sprzedaży, który odbywa się w pełnym modelu SaaS, ten segment rynkowy jest dla Spółki niezwykle atrakcyjny. Pozwala QuarticOn na skalowanie biznesu i pozyskanie dużej liczby klientów z wielu zagranicznych rynków jednocześnie. Pojawienie się na platformie Shoptet to pierwszy krok w realizacji naszego planu związanego z obecnością Spółki na platformach e-commerce. Aktualnie jesteśmy w procesie weryfikacji naszej aplikacji na platformie Shopify, w końcowej fazie tworzenia są również aplikacje na inne platformy. Dodatkowo, poza wzmacnianiem naszej obecności na platformach, uruchomiliśmy zupełnie nowy program partnerski. Chcemy, aby QuarticOn był spółką aktywnie działającą w trzech kanałach sprzedażowych (B2B, partnerskim i SaaS), oferującą dopasowane do potrzeb różnych grup klientów nowoczesne usługi i nowatorskie rozwiązania oparte o realną AI” – komentuje Paweł Wyborski.