Jesteś tutaj:-, Bezpieczeństwo, Inne, Newsy, Płatności, Top7-W Banku Millenium płatności zatwierdzimy poprzez aplikację mobilną

W Banku Millenium płatności zatwierdzimy poprzez aplikację mobilną

Bank Millennium wprowadził Autoryzację Mobilną czyli nowy sposób zatwierdzania operacji realizowanych w serwisie bankowości internetowej Millenet. Dzięki nowemu rozwiązaniu operacje można potwierdzać wygodniej w aplikacji mobilnej Banku Millennium, bez potrzeby przepisywania haseł SMS. Autoryzacja Mobilna jest udostępniana przez bank stopniowo, pierwsi klienci mogą już korzystać z usługi.

 

 – Zmiana trybu zatwierdzania operacji z [email protected]ł SMS na Autoryzację Mobilną wymaga od większości klientów minimalnego wysiłku, ogranicza się bowiem do jednego kliknięcia. W niektórych przypadkach może zaistnieć potrzebna dodatkowej weryfikacji podczas procesu aktywacji. Jednak także w tym wypadku staraliśmy się go jak najbardziej uprościć. Jednym z elementów dodatkowej weryfikacji, zamiast stosowanych na rynku kodów do zapamiętania, jest wskazanie w aplikacji obrazka, który odpowiada słowu usłyszanemu podczas procesu aktywacji usługi. Tym samym udało nam się ten konieczny proces nieco uatrakcyjnić, a przede wszystkim uczynić jak najbardziej przyjaznym dla użytkownika – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

 

Zatwierdzenie operacji za pomocą Autoryzacji Mobilnej jest bardzo proste. Klient loguje się do aplikacji mobilnej (PIN-em, odciskiem palca lub za pomocą FaceID), po czym na ekranie ze szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdza operację. Przed autoryzacją widzi wszystkie szczegóły transakcji, a więc dużo więcej informacji niż w przypadku [email protected]ł SMS, ograniczonych strukturą wiadomości SMS.

 

Dodatkowo, klient ma możliwość kontroli wszystkich operacji autoryzowanych na swoim urządzeniu.
W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna prezentowana jest historia wszystkich autoryzacji mobilnych z ich statusem oraz czasem wykonania.

 

Aby korzystać z Autoryzacji Mobilnej, wystarczy posiadać:

  • dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do [email protected]ł SMS;
  • aktywną najnowszą wersję aplikacji mobilnej Banku Millennium na platformie Android lub iOS, która służy jako narzędzie do Autoryzacji Mobilnej.


Autor |2019-01-10T15:07:52+01:0010 stycznia 2019 15:07|Kategorie: Aplikacje, Bezpieczeństwo, Inne, Newsy, Płatności, Top7|0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.