Konsumenci w Grecji jako pierwsi sprawdzą działanie pierścionków i bransoletek umożliwiających dokonywanie płatności zbliżeniowych

 Visa i grecki bank NBG (ang. National Bank of Greece) ogłosiły nowy projekt, realizowany wspólnie z firmami Folli Follie oraz Links of London, dotyczący wprowadzenia na rynek biżuterii z funkcją płatniczą. Prototypowe produkty można było obejrzeć na stoisku Visa podczas tegorocznego Mobile World Congress w Barcelonie.

Visa i NBG będą współpracować z Folli Follie i Links of London w celu stworzenia pierścionków i bransoletek z funkcją płatności zbliżeniowych, co pozwoli konsumentom na dokonywanie szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności poprzez zbliżenie biżuterii do dowolnego terminala obsługującego tego typu płatności. Jako pierwsi nową biżuterię będą mogli kupić konsumenci w Grecji jeszcze w tym roku. Całościowym zarządzaniem i realizacją wspólnego projektu Visa, NBG, Folli Follie i Links of London zajmuje się agencja technologii marketingowych QIVOS (FF Group).

W obecnym okresie przechodzenia branży płatniczej od plastiku do rozwiązań cyfrowych, Visa niezmiennie angażuje się w innowacyjne przedsięwzięcia – realizowane z takimi partnerami jak bank NBG czy marki biżuteryjne Folli Follie i Links of London – z myślą o tworzeniu rozwiązań umożliwiających konsumentom proste i bezpieczne zakupy. Nasz nowy, fascynujący projekt pokazuje, w jaki sposób zasoby technologiczne Visa mogą wesprzeć działania partnerskich instytucji finansowych oraz detalistów, którzy chcą zaoferować swoim klientom rozwiązania oparte o najnowsze trendy w płatnościach” – powiedział Mike Lemberger, Head of Product & Solutions, Visa w Europie.

źródło: Visa Inc.