Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują zasadniczą rolę internetu w procesie zakupowym produktów i usług z branży telekomunikacyjnej. To podstawowe źródło wiedzy na temat telefonów, akcesoriów i ofert operatorskich.


Jednym z celów statutowych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest dostarczanie wiedzy na temat medium XXI wieku, którym jest internet. W ramach tej misji IAB Polska postanowiło opublikować cykl raportów, które dedykowane są konkretnym branżom. W trzecim z kolei raporcie skupiono się na telekomunikacji.


Internet i telekomunikacja od zawsze przenikały się wzajemnie i wpływały na swój rozwój. To właśnie branża telekomunikacyjna przyczyniła się do dynamicznego rozwoju internetu, który obecnie stanowi jeden z najważniejszych filarów biznesowych tego sektora. Internet jest dla konsumentów niezbędnym narzędziem służącym do poszukiwania ofert i usług telekomunikacyjnych. Szczególnie, że w ich opinii jest to najbardziej wiarygodne medium, a informacje tam zawarte są najbardziej przydatne w procesie zakupowym. – Daniel Cycoń, Senior Account Executive z TechoAd w Grupie Interia.




Za e-konsumentów przyjęto wszystkich internautów w wieku min. 15 lat, którzy wydali pieniądze (w internecie lub poza nim) na którekolwiek z badanych produktów lub usług, przynajmniej raz na 12 miesięcy.

Pobierz raport z badania: Tutaj

źródło: IAB Polska

Kan