Program akceleracji PwC Startup Collider jest szansą rozwoju najlepszych europejskich startupów. Spośród 300 kandydatów do II edycji akceleratora, 12 startupów, które finalnie zakwalifikowało się do udziału w programie, zyskało niepowtarzalną możliwość pracy z ekspertami PwC oraz szansę na dołączenie do grona partnerów biznesowych firmy. Jednym z polskich finalistów jest MintCloud – innowacyjna platforma lojalnościowo-marketingowa, wykorzystująca Machine Learning.

Celem kolejnej już edycji programu PwC Startup Collider jest wsparcie innowacyjnych firm technologicznych w rozwoju i maksymalizacji zysków, za sprawą współpracy z ekspertami i mentorami PwC.

Najbardziej perspektywiczna dwunastka wybranych startupów pochodzi z 5 krajów: Czech, Estonii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz Polski, którą reprezentuje między innymi MintCloud – platforma wykorzystująca algorytmy OCR oraz Machine Learning, aby skutecznie zachęcić klientów do częstszego odwiedzania sklepów i świadomych zakupów przy łatwej w obsłudze kontroli budżetu. MintCloud doskonale sprawdza się w firmach posiadających własne sklepy stacjonarne i e-commerce. Dzięki technologii czytania paragonów fiskalnych teraz również marki FMCG mogą wreszcie nagrodzić konsumentów za zakup konkretnych produktów w czasie rzeczywistym i być z nimi w bezpośrednim kontakcie.

Konsumencka strona aplikacji automatycznie zapisuje wydatki i kontroluje budżet, a także oferuje promocje dopasowane do indywidualnych profili klientów. Z kolei jej strona biznesowa gwarantuje pełną automatyzację marketingu biznesu o każdym profilu działalności.

Wybrane startupy otrzymają wsparcie w rozwoju biznesu i szansę na międzynarodową ekspansję wraz z jedną z najsilniejszych globalnych marek.

Więcej na temat projektu: https://www.pwc.pl/en/startupcollider/startupcolliderblog/pwc-startup-collider-has-chosen-12-technological-startups-from-the-european-region.html

Więcej na temat MintCloud: https://biz.mintcloud.me/