UPC Polska konsekwentnie inwestuje w rozwój swojej sieci oraz wzbogacanie oferty dla klientów. W ostatnich miesiącach w zasięgu jej usług znalazło się 6 nowych miast: Kołobrzeg, Legnica, Świdnik, Oświęcim, Tarnowskie Góry i Radom. Superszybki, oparty na światłowodzie Internet 500 Mb/s, jest teraz dostępny na ponad 85 procentach sieci UPC.
W ramach kampanii „Radość z każdej chwili”, UPC wprowadziła na rynek nową ofertę pod nazwą „Happy Home” z pakietami szerokiej gamy kanałów telewizyjnych pełnych filmów, seriali i wydarzeń sportowych oraz superszybkim internetem i niezawodnym WiFi dzięki nowoczesnemu modemowi Connect Box, zapewniającemu doświadczenie najlepszej rozrywki na wielu urządzeniach jednocześnie w całym domu. Wybrało go już ponad 300 000 klientów.
– Mamy świetną, konkurencyjną ofertę dla naszych klientów, dlatego nadal będziemy rozbudowywać naszą sieć i zagęszczać ją w miastach, w których już jesteśmy. Z naszych badań wynika, że obecni klienci cenią UPC przede wszystkim za wysoką jakość dostarczanych usług. O niezawodności naszej sieci świadczą również niezależne badania, takie jak ogólnodostępny Speed Test, mierzący prędkość internetu, dostarczanego przez operatorów. UPC zawsze znajduje się w ścisłej czołówce tego rankingu, co udowadnia, że superszybki internet w naszej sieci to nie tylko obietnica, ale fakt. – mówi Lucian Mataoanu, Szef Działu Sprzedaży i Rozwoju w UPC Polska.
Poza wprowadzeniem swojej oferty do nowych miejscowości, UPC stale inwestuje w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, budując i modernizując sieć światłowodową, aby zapewnić klientom internet o prędkości do 500 Mb/s. W ostatnim czasie dostęp do internetu o prędkości 500 Mb/s uzyskali nowi i dotychczasowi klienci UPC – mieszkańcy Bolesławca, Brzegu Opolskiego, Bytomia, Chorzowa, Gdańska, Gdyni, Jeleniej Góry, Katowic, Tychów, Radomia, Tarnowskich Gór i Warszawy.
Kontynuacja inwestycji w rozbudowę światłowodowej sieci UPC w Polsce przyczynia się do powstawania infrastruktury przyszłości, dzięki której możliwe będzie dostarczenie klientom internetu o prędkościach gigabitowych. W latach 2013 – 2017 UPC Polska i Liberty Global – realizując inicjatywę GIGAWorld – zainwestowały w Europie 14,5 miliarda euro, w tym blisko 408 milionów euro w Polsce.
źródło: UPC Polska
Kan
Ta firma od zawsze miała klientów w dupie. Chyba, że zaczyna ja wygryzać konkurencja. W 2000roku byłem u nich z zapytaniem o internet to mnie wyśmiali. Takie usługi wg. nich były drogie i nieopłacalne. Po wielu latach pojawiła się rozsadną oferta internetu do 250Mbit/sec. Znowu przez wiele lat nic z tym nie robili. Chociaż obiecali internet 500Mbit/sec. bodajże w 2014/2015roku mówiąc, że juz testują usługę. Potem pojawił się Orange z ofertą światłowodu bezpośrednio do domu i z predkościa 600Mbit/sec. Klienci zaczeli uciekać z UPC to nagle udało im się ruszyć z usługą 500Mbit/sec. Rok 2018 za pasem…