26 października w hotelu Golden Tulip w Warszawie odbędzie się event B2B dla branży IT i Telko – TECH TRADE SHOW. Jego ideą jest stworzenie efektywnej platformy komunikacji między resellerami, retailerami i przedstawicielami kanałów sprzedaży a dostawcami, producentami, dystrybutorami i importerami elektroniki.


Zacieśnianie relacji partnerskich i handlowych lokalnych firm ma ogromne znaczenie dla kondycji całego biznesu. Wśród zaproszonych gości będzie można spotkać najbardziej wpływowe osoby ze świata biznesu, administracji publicznej z Polski oraz przedstawicieli międzynarodowych firm oraz marek.

Po raz pierwszy organizujemy jednodniową konferencję sprzedażową dla branży IT, IoT oraz Telco połączoną z cyklem prelekcji. Konferencja została podzielona na kilka bloków tematycznych: prawny, biznesowy, IT oraz produktowy, więc każdy znajdzie dla siebie interesujące tematy. Najważniejszym wyróżnikiem tego wydarzenia jest to, że jest ono niezależne od jednego dystrybutora czy producenta. Dzięki temu otwieramy się na wszystkie firmy z branży oraz osoby, które w nich pracują. Wśród firm, które zaprezentują swoją ofertę, będą zarówno znane marki, jak i firmy, które szukają możliwości zaistnienia na polskim rynku – mówi organizator Tomasz Cieślak, prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group.

Podczas wydarzenia będzie można uczestniczyć w części edukacyjnej z licznymi prezentacjami i wykładami. Prelegenci opowiedzą m.in. o prawie w nowych technologiach (RODO), Internecie rzeczy, badaniach dotyczących trendów w e-commerce, programach partnerskich w biznesie, split payment w handlu elektroniką. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie: http://techtradeshow.pl/.

W osobnej sali do dyspozycji uczestników staną meeting pointy, w których przedstawiciele firm będą mogli porozmawiać o warunkach współpracy z potencjalnymi klientami.

Uczestnikami spotkania będą decyzyjne osoby – odpowiedzialne za zakupy w sieciach zakupowo-sprzedażowych, przedstawiciele instytucji publicznych odpowiedzialni za przetargi oraz firmy zainteresowane wdrożeniem technologii i najciekawszych rozwiązań produktowych we własnych instytucjach.

Wieczorem odbędzie się uroczysta gala TECH TRADE SHOW AWARDS, podczas której zostaną przyznane statuetki za największe osiągnięcia w branży technologicznej w sektorze B2B. Kapituła składająca się z dziennikarzy oraz ekspertów z branży technologicznej nagrodzi w kilkunastu kategoriach firmy, projekty oraz start-upy.

Tomasz Cieślak, prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o.,
Tomasz Cieślak, prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o.,

Czym TECH TRADE SHOW różni się od dotychczasowych projektów grupy MIT MEDIA?


W poprzednich latach nasza działalność skupiona była wyłącznie na branży Telco. W tym roku wychodzimy poza sektor telekomunikacyjny, ponieważ nowe technologie są wykorzystywane przez różne branże. Dlatego przy naszym nowym projekcie – TECH TRADE SHOW – stawiamy na firmy z branży IoT, IT oraz Telco. Pierwszy raz organizujemy jednodniową konferencję sprzedażową połączoną z cyklem prelekcji. TTS to kameralne wydarzenie.

Czemu tym razem nie zdecydowaliście się na organizację dużej imprezy branżowej?


Szybki rozwój rozwiązań e-commerce oraz Internetu sprawiły, że pokazywanie nowości produktowych jest obecnie znacznie prostsze. Media internetowe oraz serwisy społecznościowe na bieżąco informują o wszelkich premierach rynkowych. Duże targi nie są już niezbędne, by docierać ze swoimi produktami do odbiorców.

Internet znacznie uprościł również kontakty biznesowe. Czemu uznaliście, że konferencja sprzedażowa stwarza większe możliwości?


Zawsze wierzyłem, w bezpośrednie relacje biznesowe. Wiedza to jedno, a znajomości… Nie buduje się ich poprzez e-mail, czy komunikator. Wszyscy, którzy mnie znają, wiedzą, że jestem relacyjny. W biznesie pracuje się z firmami, ale przecież w firmach pracują ludzie. Bezpośrednie relacje umożliwiają lepsze poznanie swojego partnera. Imprezy branżowe niosą za sobą cele pro-sprzedażowe i mają charakter biznesowy, ale to inna forma spotkania. Daje możliwość dłuższej rozmowy i wymiany doświadczeń.

Do jakich firm skierowany jest TECH TRADE SHOW?


Najważniejszym wyróżnikiem tego wydarzenia jest to, że jest ono niezależne od jednego dystrybutora czy producenta. Dzięki temu otwieramy się na wszystkie firmy z branży Telco, IT oraz osoby, które w nich pracują. Wśród firm, które zaprezentują swoją ofertę, będą zarówno znane marki, jak i firmy, które szukają możliwości zaistnienia na polskim rynku. Liczymy na udział kilkuset osób – resellerów, retailerów, integratorów. Mam nadzieję, ta formuła spodoba się uczestnikom konferencji.

Jeśli już mówimy o formule wydarzenia, to co właściwie decyduje o jej atrakcyjności?


W agendzie znalazły się szybkie, 20 minutowe prelekcje dotyczące aspektów prawnych, biznesowych programów partnerskich, trendów, a także prezentacje produktów. Stawiamy na aktualne branżowe tematy, ale nie chcemy zanudzać uczestników zbyt długimi wykładami. Udział w prelekcjach jest bezpłatny dla osób związanych z nowymi technologiami. Wystarczy zarejestrować się na www.techtradeshow.pl. Wieczorem odbędzie się uroczysta gala, podczas której zostaną przyznane nagrody TECH TRADE SHOW AWARDS za największe osiągnięcia firm w działaniach B2B. Rada programowa złożona z ekspertów wybierze laureatów w kilkunastu kategoriach. Wieczorna gala daje możliwość rozmów w mniej formalnej atmosferze z przedstawicielami firm, które na co dzień ze sobą konkurują. To kolejny po Gali Mobility Trends projekt, którego głównym celem jest integracja przenikających się branż technologicznych.

Dziękuję za rozmowę.
Agnieszka Wajszczyk

Kan