ABC Data osiągnęła w lipcu 2017 roku 332 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 5,4% w stosunku do lipca ubiegłego roku. Tym samym ABC Data zrealizowała już 50% prognozowanego poziomu przychodów ze sprzedaży w 2017 roku.

ABC Data – 140 proc. wzrost sprzedaży smartfonów Xiaomi. Teraz rynki bałtyckie

W lipcu br. Grupa ABC Data zwiększyła przychody ze sprzedaży m.in. na rynku polskim i litewskim, natomiast największy, 35% wzrost sprzedaży, osiągnęła na Węgrzech. Analizując strukturę przychodów w poszczególnych kategoriach produktowych ABC Data zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie komponentów, smartfonów oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych.

ABC Data nieustannie koncentruje się na wysokiej marżowości, która jest kluczowym wskaźnikiem w prowadzonej działalności. Dlatego konsekwentnie eliminuje niskomarżowe transakcje, w efekcie czego osiąga jedną z najwyższych marż ze sprzedaży wśród polskich dystrybutorów.

Zgodnie z opublikowaną w maju prognozą skonsolidowanych wyników finansowych, Grupa Kapitałowa ABC Data zamierza osiągnąć w 2017 roku ponad 4 468 mln PLN przychodów ze sprzedaży. Po pierwszych siedmiu miesiącach tego roku stosunek przychodów uzyskanych w tym okresie przez ABC Data w odniesieniu do prognozowanego rocznego wyniku wynosi już 50% i jest na porównywalnym poziomie do ubiegłego roku.

ABC Data m-InterLink – aplikacja mobilna dla resellerów

ABC Data, wyprzedzając trendy, systematycznie rozwija kolejne kompetencje i wychodzi poza tradycyjną dystrybucję. Obecnie spółka stawia na usługi z wartością dodaną, platformę chmurową oraz usługi e-commerce świadczone poprzez innowacyjne narzędzia. Pod koniec czerwca ABC Data uruchomiła nową platformę ABC Data Cloud z nowoczesnymi rozwiązaniami w chmurze, nową odsłonę Reseller Web, aplikacji pozwalającej na sprawne tworzenie i konfigurowanie otwartego sklepu online, oraz mobilną aplikację m-InterLink, zapewniającą wygodny dostęp do oferty ABC Data dla użytkowników urządzeń mobilnych.

źródło: ABC Data

Kan