Spółka Qumak podpisała trzyletni kontrakt z Komendą Główną Policji na usługi zapewniające wsparcie sprzętowe dla centralnych systemów informatycznych Centrum Przetwarzania Danych. Wartość umowy przekracza 4,8 mln zł netto.

W ramach kontraktu Wykonawca zapewni wsparcie sprzętowe dla Zapasowego Centrum Przetwarzania Danych oraz środowisk wirtualizacyjnych. Gwarantowany czas usunięcia awarii to maks. 12 godzin, a zgłoszenia usterek będą przyjmowane w trybie 24/7/365.
Zgodnie z umową Qumak zapewni wsparcie dla serwerów, macierzy dyskowych, switchy oraz bibliotek taśmowych HPE i systemu operacyjnego. Spółka będzie realizowała zarówno prace reaktywne jak i proaktywne.

Cieszy nas, że tak ważna instytucja, jaką jest Komenda Główna Policji po raz kolejny zdecydowała się skorzystać z naszych usług. To potwierdzenie, że świadczone przez nas usługi outsourcingu IT cechuje wysoki poziom i pełen profesjonalizm. Zapewniają one ciągłość działania systemów IT oraz eliminację ryzyka związanego z ich niedostępnością. Ważne jest również to, że praca naszych specjalistów przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania tej organizacji, a tym samym do zwiększania bezpieczeństwa publicznego – Tomasz Zygmuntowicz, Członek Zarządu Qumak S.A. odpowiedzialny za Pion Sprzedaży.

W styczniu 2017 roku spółka podpisała z Komendą Główną Policji kontrakt na dostarczenie specjalistów IT z różnych dziedzin, w celu realizacji ogólnopolskich projektów informatycznych. Wartość tego kontraktu przekroczyła kwotę 11 mln złotych netto. Qumak świadczy usługi outsourcingowe dla największych organizacji w kraju, głównie w segmencie telekomunikacyjnym, bankowym i energetycznym, w takich obszarach jak: utrzymanie infrastruktury i aplikacji, rozwój oprogramowania, zarządzanie projektami, obszary analityczne i wsparcie użytkownika. Kolejny kontrakt świadczy o silnym rozwoju spółki w obszarze outsourcingu IT.

źródło: Qumak

Kan