Facebook ogłosił dziś zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców oraz poszerzenie wyboru opcji zakupu reklam wideo na Facebooku, Instagramie i za pośrednictwem Audience Network.

  • Większa przejrzystość dla partnerów:
    • W nadchodzących miesiącach Facebook zapewni marketerom więcej informacji na temat liczby wyświetleń.
    • Facebook przeprowadzi również audyt wykorzystywanych mierników we współpracy z Media Rating Council (MRC)
  • Opcje zakupowe reklam wideo: W tym roku reklamodawcy otrzymają trzy nowe możliwości kupna reklam na Facebooku, Instagramie i za pośrednictwem Audience Network: Zakup pełnych wyświetleń, Zakup dwóch sekund oraz Zakup z włączonym dźwiękiem.
    • Zakup pełnych wyświetleń: reklamodawcy zapłacą tylko za reklamy odtworzone w całości – trwające nie więcej niż 10 sekund.
    • Zakup dwóch sekund, zgodnie ze standardem wideo MRC, oznacza wyświetlenie co najmniej połowy pikseli w reklamie przez dwie nieprzerwane sekundy lub dłużej.
    • Zakup z włączonym dźwiękiem: daje reklamodawcom możliwość zaznaczenia, że płacą jedynie za reklamy odtworzone z włączonym dźwiękiem.

źródło: Facebook

Kan