Ludzie widzą reklamy częściej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego reklamodawcom zależy, aby pomiary efektywności obejmowały różne kanały dotarcia, a ich wyniki były weryfikowane przez zewnętrzne podmioty. Facebook odpowiada na te potrzeby stale rozwijając współpracę z partnerami oraz zwiększając transparentność pomiarów:
- Dzięki pogłębieniu współpracy z firmą Nielsen, pomiar zasięgu kampanii oraz efektywności w grupie docelowej, mierzony na urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych za pomocą narzędzia Digital Ad Ratings (DAR) został rozszerzony o 8 kolejnych rynków i w sumie obejmuje już 25 rynków.
- Współpraca z comScore, która do tej pory obejmowała jedynie pomiar widoczności klipów wideo, została rozszerzona o pomiar zasięgu kampanii na smartfonach i komputerach w grupie docelowej, z wykorzystaniem narzędzia Campaign Essentials (vCE). Rozwiązanie będzie początkowo testowane na rynku amerykańskim.
- Oprócz pomiaru widoczności wideo na Facebooku, do którego z czasem dołączyła możliwość mierzenia wyświetleń filmów na Instagramie, reklamodawcy będą mogli teraz dodatkowo sprawdzić widoczność filmów w sieci Audience Network. Odpowiadać będą za to dwaj partnerzy: comScore oraz Integral Ad Science.
- Facebook zwiększa także integrację z zewnętrznymi partnerami dotyczącą pomiarów widoczności reklam display – firmy comScore, Integral Ad Science i Moat będą mogły mierzyć widoczność zarówno reklam, które częściowo pojawią się na ekranie, jak i tych wyświetlonych w całości.
- W ciągu najbliższego roku do grona zewnętrznych partnerów dołączy DoubleVerify. Po zakończeniu integracji, DoubleVerify będzie w stanie mierzyć zarówno widoczność filmów, jak również pozostałych reklam. Wliczając DoubleVerify, Facebook współpracuje już z 24 globalnymi, niezależnymi partnerami dostarczającymi reklamodawcom wyniki i opracowania, niezbędne przy planowaniu działań reklamowych.
źródło: Facebook
Kan
Reklamy na Instagramie http://www.spidersweb.pl/2017/01/reklamy-na-instagram.html Messengerze http://antyweb.pl/messenger-reklamy/ Jak dalej będą tak nachalnie reklamy wciskać to ludzie będą rezygnować z ich usług.
Niestety reklamy będą wszędzie. W lodówkach itd też:-/
Dzięki facebook i ogólnie social mediów można szybciej dotrzeć do klienta, kampanie są skuteczniejsze jeżeli robi się je z głową. Dobrą reklamą również jest pozycjonowanie stron internetowych [url]http://surely.pl[/url], metody marketingu są coraz to bardziej rozbudowane i powstają różne nie znane wcześniej kanały.
Oczywiście social media, a potem [url=http://seolublin.pl]pozycjonowanie[/url] sklepu, lepiej jak najszybciej z tym ruszać bo to i tak w czasie musi być rozłożone.