UPC rozszerzyło skład zarządu i powołało dotychczasowych dyrektorów – Tomasza Dakowskiego, dyrektora sprzedaży i Tomasza Izydorczyka, dyrektora marketingu – na członków zarządu.

Tomasz Dakowski zarządza obszarem sprzedaży i utrzymania w UPC od 2013 roku. W tym czasie, wspólnie ze swoim zespołem, z zaangażowaniem realizował cele strategii firmy pracując nad wzrostem efektywności sprzedażowej i utrzymaniowej.

Konsekwencją tego był m.in. rozwój kanałów sprzedaży, a także przebudowa modelu sprzedaży detalicznej, co pozwoliło dwukrotnie zwiększyć sieć sprzedaży w postaci tzw. wysp i mniejszych salonów UPC w centrach handlowych w całej Polsce.

Tomasz Izydorczyk dołączył do UPC Polska w październiku 2015 roku, obejmując obszar marketingu. Jego główną rolą jest wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC, przy jednoczesnym dbaniu o rozwój portfolio oraz umacnianie pozycji UPC i marki na rynku. Skupia się przede wszystkim na inicjatywach zwiększających efektywność komercyjną UPC.

źródło: UPC

Kan