Giełdowa spółka TelForceOne konsekwentnie buduje relacje z partnerami handlowymi pracując nad jak najwyższą jakością współpracy. Spółka przygotowała nową odsłonę głównych kanałów komunikacji online – strony www oraz sklepu internetowego. Nowa propozycja jest znacznie bardziej funkcjonalna oraz w pełni zgodna z pozostałymi materiałami informacyjnymi oraz sprzedażowymi.

Celem wprowadzonych zmian jest przede wszystkim udostępnienie użytkownikom treści w przyjaznej, wygodnej formie, a w konsekwencji budowanie i utrwalanie relacji z naszymi interesariuszami – konsumentami, inwestorami oraz kontrahentami. – Sprzedaż online to dla nas istotny kanał dystrybucji. Wielu naszych partnerów codziennie odwiedza nasz serwis, w tym sklep internetowy. Chcemy zapewnić im nie tylko łatwy dostęp do informacji, ale także sprawną, bezproblemową realizację zamówień – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Wcześniej sklep internetowy TelForceOne funkcjonował w ramach strony korporacyjnej, a sama witryna wymagała udoskonaleń graficznych oraz funkcjonalnych. – Przez ostatnie kwartały bacznie obserwowaliśmy przepływ użytkowników w ramach strony, dużo rozmawialiśmy z jej odbiorcami, badaliśmy ich zadowolenie z serwisu. Wprowadzone zmiany są precyzyjną odpowiedzią na ich potrzeby – dodaje Wiesław Żywicki.

Zmiany pozytywnie przełożą się zarówno na relacje z odbiorcami, jak i zwiększą efektywność dokonywania zakupów online. – W marcu br. udostępniliśmy nową wersję serwisu dla naszych inwestorów. Zebraliśmy już cenne doświadczenia, które wdrożyliśmy przy tworzeniu części korporacyjno-handlowej – dodaje Wiesław Żywicki.

Nowa odsłona strony internetowej TelForceOne dostępna jest pod adresem www.telforceone.pl natomiast sklep internetowy pod adresem www.sklep.telforceone.pl. Strony są przyjazne także dla użytkowników urządzeń mobilnych.

źródło: TelForceOne

Kan