Agencja 4 Publicity specjalizująca się w prowadzeniu działań wizerunkowych na rzecz podmiotów z sektora IT i Telekom, nawiązała współpracę z firmą Plantronics. Na mocy umowy agencja prowadzić będzie działania o charakterze media relations dla akcesoriów, takich jak bezprzewodowe zestawy słuchawkowe oraz produkty profesjonalne i gamingowe.

Mamy świadomość, że wprowadzenie nowych produktów na nasycony rynek akcesoriów jest niełatwe. Zatrudniliśmy agencję 4 Publicity ze względu na jej możliwości w zakresie ukierunkowania przekazu o naszych produktach i dotarcia z przekazem do właściwej grupy odbiorców – powiedział George Mladenov, Retail Manager MEEA w firmie Plantronics.

Agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku produktów znajdujących się w ofercie firmy Plantronics, zgodnie z przyjętą strategią komunikacji marketingowej. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Nasze motto, „efektywna komunikacja w biznesie” przekłada się na codzienne działania prowadzone dla klientów, dlatego cieszy nas fakt, iż kolejna firma z branży nowych technologii zaufała wypracowanym przez nasz zespół schematom – ocenia Magda Cieślak, dyrektor agencji 4 Publicity.

źródło: 4 Publicity

Kan