Bank BPH przeniesie zapasowe centrum danych Disaster Recovery do nowego ośrodka IBM. Nowoczesne usługi świadczone przez IBM pozwalają na ograniczenie ryzyka związanego z utratą ciągłości pracy banku i utrzymanie nieprzerwanego świadczenia usług dla klientów.

Zmieniające się wymagania branżowe i regulacyjne powodują, że właściwe podejście do zarządzania ryzykiem staje się jednym z kluczowych elementów strategii działania przedsiębiorstw. Aby sprostać tym wymaganiom, bank zdecydował o przeniesieniu dodatkowego centrum przetwarzania danych do nowego ośrodka o wysokiej jakości i dostępności, a także o większej pojemności. Przygotowanie centrum i zarządzanie świadczeniem usługi Bank BPH powierzył IBM.

W ramach umowy IBM zapewni dostęp do zapasowego data center oraz usługi towarzyszące, przede wszystkim zarządzanie serwisem i utrzymanie ośrodka data center, jak również monitorowanie i raportowanie dostępności usługi (ang. SLA, Service Level Agreement). Istotnym elementem rozwiązania jest również optymalizacja kosztów posiadania obiektu data center i zarządzania nim.

Umowa została podpisana na 10 lat z możliwością przedłużenia.

źródło: IBM

Kan