6 października 2014 roku podczas Gali Finałowej Programu Najwyższa Jakość QI 2014 w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyło się oficjalne rozdanie nagród firmom i instytucjom, które oferują najlepszą jakość swoich usług.

Nagrodzone przedsiębiorstwa to zarówno wielcy gracze na polskim i zagranicznych rynkach, jak również niewielkie rodzinne firmy, dla których najwyższa jakość usług to priorytet. Nie zabrakło także Grupy LoVo, którą reprezentowali podczas Forum i uroczystej Gali m.in. Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor nagrodzonego Projektu ePASO oraz Dyrektor Sprzedaży, Marcin Krasnodębski. LoVo to najwyższa jakość wszystkich usług. Ciągle tworzymy i udoskonalamy nowe rozwiązania telekomunikacyjne czy softwarowe, z których korzystają nasi zadowoleni Klienci. Najwyższa jakość przejawia się także w obsłudze naszych Klientów, których traktujemy w sposób indywidualny, partnerski.

Srebrne Godło QI 2014 przypadło jednemu z naszych nowatorskich rozwiązań – platformie ePASO.

ePASO, czyli Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych to pierwszy na świecie system teleinformatyczny, który analizuje ilości połączeń telefonicznych i pokazuje skąd dzwoni do firmy potencjalny klient.

Kapituła VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem: Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000, nagrodziła platformę ePASO Srebrnym Godłem Najwyższa Jakość QI 2014.

Pozytywnie zostały ocenione przede wszystkim korzyści, wynikające z wdrożenia platformy oraz jej nowatorska koncepcja, funkcjonalność i łatwe zarządzanie poszczególnymi modułami. Kapituła Programu doceniła również działania Grupy LoVo związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości oraz innowacyjności w swojej branży.

źródło: LoVo

Kan