Liczba klientów Livechat Software, korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 7717 na dzień 1 czerwca, według danych pochodzących z systemów sprzedaży, co oznacza wzrost o 254 netto (uwzględniając odejścia) w ujęciu m/m. Na początku kwietnia spółka miała 7.219 klientów, a na początku maja 7.463. Livechat Software podtrzymuje prognozę na rok obrotowy 2013/14 r., podała spółka.

Liczba klientów to dla LiveChat Software jeden z kluczowych wskaźników biznesowych. Co
więcej, naszym celem jest pozycja globalnego lidera pod tym względem. Jego osiągnięcie jest
coraz bliżej i cieszę się, że nie zwalniamy, ale wręcz przeciwnie – zwiększamy tempo w którym
się rozwijamy
” – powiedział Mariusz Ciepły, prezes zarządu LiveChat Software. Spółka będzie
regularnie informować inwestorów o aktualnej liczbie klientów.

Wrocławska firma jest jednym z trzech największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu i jednym z dwóch największych świadczących usługi w modelu Software as a Service (SaaS). Z usług LiveChat Software korzysta (według stanu na 1 maja 2014 r.) 7463 klientów na całym świecie, wśród nich takie firmy jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab. Produkt LiveChat, oferowany przez spółkę, jest adresowany zarówno do dużych, jak i małych firm, które chcą się kontaktować ze swoimi klientami za
pośrednictwem swojej strony internetowej.

Klienci LiveChat Software wybierają spośród trzech planów abonamentowych (36 USD, 39 USD oraz 59 USD za stanowisko), które różnią się dostępnymi funkcjonalnościami. Ostatecznie przychód na jednego klienta zależy też liczby wykupionych stanowisk (licencji).

Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie 11 kwietnia. Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes Mariusz Ciepły wskazał, że LiveChat Software celuje w osiągnięcie łącznej liczby 10 tys. klientów w ciągu najbliższych 12 miesięcy. W efekcie oferty publicznej, przeprowadzonej wcześniej, LiveChat Software został wyceniony na ponad 476 mln zł.

źródło: LiveChat Software

Kan