Blisko 3,5 mln zł przychodu netto wypracował w I kwartale br. easyCALL.pl, operator dostarczający usługi telekomunikacyjne dla małych i średnich firm. Wynik jest o prawie 20% lepszy niż przed rokiem.
Przychody netto easyCALL.pl w I kwartale 2014 r. wyniosły 3,45 mln zł wobec 2,89 mln zł w I kwartale 2013 r. Zysk netto wyniósł 194 tys. zł i był mniejszy niż przed rokiem ze względu na inwestycje zrealizowane przez spółkę.
Lepsze wyniki easyCALL.pl to przede wszystkim efekt rosnącego zainteresowania małych i średnich firm telefonią IP, sztandarową usługą spółki. Na wyższe przychody miało wpływ także wprowadzenie wirtualnej centrali IP PBX – nowego produktu opracowanego przez easyCALL.pl, umożliwiającego zarządzanie firmowymi połączeniami telefonicznymi z poziomu internetowej przeglądarki i oferowanego klientom w chmurze obliczeniowej.
– Z jednej strony migrują do naszej sieci klienci, którzy porzucają telefonię stacjonarną na rzecz telefonii IP. Chcą oni obniżyć rachunki, zależy im też na usługach dodatkowych, np. możliwości samodzielnego zarządzania połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, nagrywania, kolejkowania połączeń, etc. Z drugiej strony coraz częściej obsługujemy też klientów, którzy nie mogą znaleźć dla siebie atrakcyjnej oferty u dużych operatorów. To przede wszystkim małe firmy, które z punktu widzenia dużego telekomu nie są klientem strategicznym, bo nie generują odpowiedniego poziomu przychodów. My na nich opieramy biznes i z myślą takich firmach projektujemy usługi. To rynek z dużym potencjałem wzrostu – tłumaczy Piotr Mazurkiewicz, Członek Zarządu easyCALL.pl
easyCALL.pl pracuje obecnie m.in. nad stworzeniem ogólnopolskiej sieci sprzedaży a także nad wdrożeniem nowych usług telekomunikacyjnych, m.in. IPTV. Efekty zrealizowanych inwestycji jeszcze w tym roku mają przełożyć się na sprzedaż i lepsze wyniki spółki.
W ubiegłym roku easyCALL.pl wypracował blisko 13 mln zł przychodów netto. Były one ponad 3-krotnie lepsze niż w 2012 r.
źródło: easyCALL.pl
Kan
Jeden z gorszych operatorów voip. Wystarczy zapytać się o niego na grupie poświęconej voip (alt.voip) i dowiemy się ciekawych rzeczy.
Czyli? Rozmawiałem z klientami, opinie były wręcz entuzjastyczne.
Wlasnie przenosze nr do HaloNet(u), bo mają najtansze utrzymanie numeru na rok (1zł). Mam nadzieje że przeniesienie nie potrwa dłużej niż do 31.05 ponieważ nie chce mi się znowu doładowywać 15zł żeby numer był jeszcze ważny w EasyCall.
[quote]Jeden z gorszych operatorów voip. Wystarczy zapytać się o niego na grupie poświęconej voip (alt.voip) i dowiemy się ciekawych rzeczy. [/quote]
Przeszukałem, ale żadnych negatywnych opinii nie zauważyłem. Czemu więc gorszy? Klienci to idioci, że tak tłumnie walą?
Cieszę się że operator dba o swój wizerunek ale wysiliłby się trochę bardziej i odpowiedział w stylu „kiedyś było tragicznie teraz się poprawiło”.
Dla osoby nie umiejącej szukać po grupach i piszącej że nie znalazł nic negatywnego podaje linki. Do grupy alt voip: https://groups.google.com/forum/#!forum/alt.pl.voip gdy strona się wyświetli wpisujemy w szukaj tematów easycall: https://groups.google.com/forum/#!searchin/alt.pl.voip/easycall|sort:relevance
Jakbyś nie zauważył, to te wpisy są z 2006-2009 roku, kilka późniejszych, czyli z czasów, kiedy VOIP dopiero co raczkowało w Polsce.
Czyli dawno temu. Obecnie firma świadczy usługi VOIP na wysokim poziomie, chociaż może kiedyś było nienajlepiej.
Racja, lepiej wystartować średnio i piąć się do góry, niż spadać w dół.
Ja mam średnie łącze ale Easy call i tak daje radę, więc jest spoko.
komentarze o tej firmie są zupełnie niewiarygodne
nachalność i zero merytoryki
Jak to na całym Telixie. Administratorzy śpią a ich portal żre ta zaraza.