Recman, jedna z większych polskich firm odzieżowych, wdrożyła rozwiązania IBM do optymalizacji marketingu cyfrowego. Dzięki nim będzie w stanie tworzyć i analizować spersonalizowane kampanie poprzez swoją stronę www.Recman24.com. Oprogramowanie wdrożone przy współpracy z partnerem IBM – Fast White Cat – pozwoli firmie Recman lepiej zrozumieć oczekiwania klientów i zapewnić im większą satysfakcję z zakupów bez względu na to gdzie i w jaki sposób kupują.

Firma Recman jest obecna na rynku od 1986 r. i specjalizuje się w modzie męskiej. Jej działalność obejmuje projektowanie, produkcję oraz sprzedaż odzieży. Produkty pod marką Recman są dystrybuowane poprzez sieć 62 sklepów, a od niedawna także za pośrednictwem Internetu. Firma uznała, że, aby lepiej odpowiadać na zmieniające się wśród konsumentów trendy, niezbędne jest zastosowanie narzędzi do analityki, Big Data oraz rozwiązań cloud computing.

Razem z firmą IBM oraz Fast White Cat, Recman stworzył i uruchomił swój pierwszy sklep online, Recman24.com. Dzięki narzędziom IBM do optymalizacji marketingu sieciowego oraz rozwiązaniom dla analityki, Recman jest w stanie dopasowywać ofertę do potrzeb różnych grup klientów, a za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie firma uzyskuje opinie o ich zadowoleniu z transakcji. Osoby zarządzające e-sklepem mają możliwość analizowania i badania ruchu użytkowników w witrynie w czasie rzeczywistym. Wnioski pozwalają na wspieranie wielokanałowych procesów pozyskania i utrzymania klienta oraz optymalizację kampanii sprzedażowych i promocyjnych marki, przede wszystkim przez dostarczanie użytkownikowi treści, ofert, produktów spersonalizowanych pod kątem jego zainteresowań i preferencji. Za pośrednictwem witryny sklepowej online, szczególnie millenialsi mogą dodatkowo skorzystać z darmowych porad dotyczących stylizacji dostępnych na kanale YouTube oraz zapoznać się z nowymi kolekcjami firmy i najnowszymi trendami w modzie, które prezentowane są na Facebooku przez znanych sportowców.

W obecnych czasach Big Data i analiza predyktywna stają się kluczowe dla zrozumienia oczekiwań
i zachowania konsumentów. Dzięki nim jesteśmy w stanie rozszerzyć naszą działalność online, podnieść skuteczność aktywności marketingowych oraz zwiększyć sprzedaż
– mówi Wojciech Tulwin, Marketing Director w firmie Recman.

źródło: IBM Polska

Kan