Outbox, firma konsultingowa oraz integrator systemów CRM, wdroży rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w Exatel, spółce będącej wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Implementacja systemu przyczyni się do optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klientów spółki.

Kontrakt dotyczy wdrożenia przez Outbox rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2011 w Exatel, w związku z rozwojem działań sprzedażowych spółki.

Wprowadzenie przez Outbox Microsoft Dynamics CRM pozwoli na optymalizację procesów sprzedaży i obsługi Klienta. Wpłynie także na poprawę jakości i efektywności procesów związanych z planowaniem sprzedaży oraz zarządzaniem wiedzą. System pozwoli również na dalsze zoptymalizowanie i dopasowanie ofert Exatel do potrzeb naszych Klientów” – mówi Marcin Szydłowski, Dyrektor Biura Informatyki w Exatel.

Realizacja kolejnych etapów projektu zapewni, m.in. usprawnienie procesów ofertowania, sprzedaży
i rozpoznania technicznego, a także zarządzania celami sprzedawców, prowadzenie kampanii marketingowych czy zarządzanie procesem zmiany parametrów usług.

Wybranie naszej firmy do realizacji kluczowego projektu w Exatel jest potwierdzeniem pozycji Outbox jako lidera rozwiązań CRM i Customer Experience w Polsce. Mamy nadzieję, że projekt ten będzie początkiem kolejnych wspólnych inicjatyw, w ramach których Outbox i Exatel będą oferować na rynku polskim wdrożenia dużych projektów obejmujących usługi informatyczne i telekomunikacyjne” – dodaje Marcin Ciesielski, członek zarządu Outbox.

Na mocy podpisanej umowy firma Outbox odpowiadać będzie za przeprowadzenie analizy, opracowanie projektu technicznego, konfigurację sprzętu, a także za prace programistyczne, migrację danych, przygotowanie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej, szkolenia oraz wsparcie powdrożeniowe.

źródło: Outbox

Kan