Michał Fura, do niedawna dziennikarz biznesowy Dziennika Gazety Prawnej, dołączy od 2 września br. do UPC Polska, lidera rynku płatnej telewizji i internetu w Polsce. Obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz rzecznika prasowego spółki. Michał będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz relacje z mediami, wspierając realizację celów biznesowych spółki. Podlegać będzie bezpośrednio Patrycji Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska.

Michał Fura ma kilkunastoletnie doświadczenie dziennikarskie. Zaczynał w lokalnych i regionalnych redakcjach prasowych, następnie zdobywał doświadczenie w prasie branżowej, w tym m.in. miesięczniku „Press”. Ostatnie osiem lat pracował w „Gazecie Prawnej”, a następnie „Dzienniku Gazecie Prawnej”, gdzie specjalizował się w tematyce związanej z sektorem nowych technologii, mediów i telekomunikacji, fuzji i przejęć, a także reklamy, komunikacji marketingowej i PR. Prowadził panele dyskusyjne podczas wielu konferencji, wśród których wymienić można m.in. Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach oraz Warsaw Media Summit w Warszawie. Kilkukrotnie zasiadał w jury prestiżowego konkursu na najlepsze kampanie public relations „Złote Spinacze” Związku Firm Public Relations. Ukończył ekonomię ze specjalnością handel zagraniczny w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie oraz Psychologię w zarządzaniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

źródło: UPC Polska

Kan