Do tej pory, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego nie było salonu Apple Premium Reseller. Ale niebawem to się zmieni, ponieważ już 27 lipca b.r. pod szyldem iTerra zostanie otwarty pierwszy tego typu sklep. Jego dokładna lokalizacja to szczecińska Galeria Kaskada, przy Alei Niepodległości 36.
To kolejny salon Apple Premium Reseller firmy iTerra, która w tym roku już otworzyła takie same w Białymstoku oraz Kielcach. I ponownie z tej okazji przygotowano inauguracyjną imprezę oraz promocyjne atrakcje na pierwszy dzień sprzedaży. Będą to m.in. komputery Apple i odtwarzacze muzyczne iPod w obniżonych o 10% cenach, pakiet MS Office for Mac z rabatem 50% oraz specjalne warunki zakupów ratalnych (raty 0%). Poza tym, w programie imprezy znajdziemy konkursy z nagrodami (np. iPod Shuffle), prezentacje oraz fachowe porady i kreatywne warsztaty. Nie zabraknie również specjalnie zaproszonych gości oraz rozrywki dla dzieci i dorosłych.
Od pierwszego dnia działalności, w salonie iTerra będzie można obejrzeć i nabyć wszystkie, w tym najnowsze produkty Apple. Standardem tego miejsca, będzie również wysokiej jakości fachowe doradztwo przy wyborze i zakupie urządzeń oraz oprogramowania.
W najlepszych salonach Apple Premium Reseller, a niedługo również w Szczecinie, oferowane będą regularne szkolenia i prezentacje mające na celu pokazanie, jak w pełni wykorzystywać możliwości produktów i rozwiązań Apple. Harmonogram szkoleń już wkrótce będzie dostępny, między innymi na Facebooku, na stronach fanpage iTerra.
źródło: iTerra
Kan
Apple kojarzona w świecie jako Top Quality w wydaniu szczecińskim okazuje „bylejakość” w wydaniu niedawno otwartego sklepu w Galerii Kaskada. Minął miesiąc, fanfary otwarcia ucichły zaś coraz głośniejsze są głosy o nieprofesjonalnym traktowaniu klientów przez ten sklep i o lekcewarzeniu praw kupujących. Do tej grupy swoją opinię dołączę i ja wierząc, że w ten sposób ustrzegę innych przed kontaktem z tym sklepem a może i przed pakowaniem pieniędzy w gadżety Apple, które faktycznie jakością ustępują swoim niemarkowym odpowiednikom.
Gdy w sklepie iTerra w Kaskadzie Zakupiłem iPada wraz z oryginalnym Etui Smart Case wydawało mi się iż za niemałe pieniądze kupiłem niebanalną jakość.
Jak bardzo się myliłem okazało się gdy po zaledwie 3 tygodniach zakupiony pokrowiec objawił ewidentne wady bubla. Reklamacja wydawała mi się czystą formalnością. Myliłem się bardzo. Nim przestawiłem w sklepie problem już usłyszałem, że nic nie będzie uwzględnione zaś sama nasza rozmowa mogłaby być wzorem na seminariach p/t „Jak skutecznie zrazić Klienta”. Przyznaję, że byłem w szoku. Kupiłem produkty podobno najwyższej jakości za ok. 3000 zł, reklamuję ewdentnie wadliwe etui za ponad 200 zł a sprzedawca obcesowo odsyła mnie z kwitkiem do domu. W końcu wymogłem przyjęcie reklamacji pisemnej. Po dwóch tygodniach uzyskałem odpowiedź negatywną z uzasadnieniem, które ze względu na szczególną arogancję i specyficzną merytorykę w zasadniczych fragmentach przytaczam poniżej:
Zgłoszona moja 1-sza usterka: „Pęknięcia etui w narożnikach”
Odpowiedź iTerra Galeria Kaskada: ” Złożona przez Pana reklamacja jest bezzasadna, pokrowiec nosi widoczne ślady użytkowania w związku z czym wewnętrzne pęknięcia mogły zostać spowodowane przez niewłaściwe obchodzenie się z towarem.”
Przypis mój: Przyznaję, niestety przez trzy tygodnie użytkowałem iPada w nieszczęsnym Etui Smart Case. Po to je kupiłem
Zgłoszona moja 2-ga usterka: „Etui nie zapewnia minimum stabilności przy ustawieniu pionowym. Ipad łatwo się przewraca”
Odpowiedź iTerra Galeria Kaskada: ” Roszczenia dotyczące niestabilności pokrowca wynikają prawdopodobnie z Pana niezadowolenia z zakupionego towaru. Sprzedawcy nie odpowiadają za to, że zakupiony produkt nie spełnia Pana oczekiwań”
Przypis autora: Przyznaję, rzeczywiście jestem niezadowolony z zakupionego towaru ponieważ Etui Smart Case poza pęknięciami nie sprawdza się jako stojak, mimo deklarowania tej funkcji przez Apple. Sprzedawcy nie odpowiadają, zgoda, ewidentnie za ten bubel odpowiada Apple.
Prawda że przekonywująca jest ta argumentacja? Tyle moich wrażeń z zakupów w salonie Apple Premium Reseller Iterra Galeria Kaskada. Sprzedać chce i potrafi każdy, dopiero gdy potrzebna jest usługa gwarancyjna poznajemy prawdziwe jakość firmy. Nie chcę myśleć jak wyglądałby serwis usterki samego iPada.
Dlatego w przyszłości będę uważnie wybierał sprzedawcę, nawet jeżeli za nim stoi tak okrzyczana marka jak Aplle. Jak widać najlepszym też trafiają się buble, tylko, że im bardzo trudno się przyznać się do błędu