W ciągu ośmiu miesięcy, od startu oferty Virgin Mobile Polska ma już ponad sto tysięcy klientów. Operator zamierza pozyskać milion klientów w ciągu trzech lat – poinformował dziś Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska.

Cieszymy się, że w ciągu ośmiu miesięcy udało nam się przekonać ponad sto tysięcy klientów, że warto korzystać z przejrzystych i uczciwych ofert Virgin Mobile w Polsce, i to przy coraz bardziej konkurencyjnym rynku ofert na kartę” – mówi Tomasz Gnieweka – „Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzanej obecnie nowej – jeszcze atrakcyjniejszej – ofercie oraz licznym korzyściom w Klubie Virgin Mobile jeszcze więcej Polaków doceni wkrótce zalety korzystania na co dzień z marki Virgin Mobile oraz naszą unikalną filozofię i jakość obsługi klientów.” – dodaje Dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska.

W Virgin Mobile nie znamy kompromisów, dlatego stworzyliśmy nową ofertę, w której klient nie musi narzucać sobie żadnych limitów w korzystaniu z usług – po prostu wszystko jest tanie: SMSy, rozmowy i megabajty” – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska – „Chcemy dodatkowo premiować naszych klientów, dlatego wszyscy członkowie Klubu Virgin Mobile otrzymują Virgin Mobile Polska wprowadza nową taryfę bez kompromisów
od nas atrakcyjne nagrody i specjalne promocje oraz wiele innych korzyści premiowych, także od naszych partnerów.”

Virgin Mobile Polska rozpoczął działalność w Polsce w sierpniu 2012. Ofertę Virgin Mobile Polska wyróżnia prosta taryfa (6 groszy SMS, 19 groszy za minutę rozmowy) oraz jakość obsługi klientów CMOK (Centrum Miłej Obsługi Klientów – darmowe połączenie na numer *222), atrakcyjne promocje (np 2013 smsów za darmo do wszystkich sieci w 2013 r., pakiety mData). Virgin Mobile Polska od momentu startu prowadzi aktywną komunikację w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku – gdzie ma już ponad 111 tys. fanów). Virgin Mobile Polska koncentruje się głównie na budowie świadomości marki wśród Polaków, sieci dystrybucji oraz komunikacji zalet oferty.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan