Polkomtel, operator sieci Plus szuka możliwości refinansowania 5 mld zł długu – poinformował serwis dla inwestorów instytucjonalnych, Euroweek (Grupa Euromoney).
Zadłużenie Polkomtela wynika z długu jaki na przejęcie sieci w 2011 roku zaciągnął Zygmunt Solorz-Żak, aby wykupić udziały w spółce. Dług zaciągnięty na zakup sieci Plus miał równowartość około 14,3 mld zł.
źródło: PAP
Kan
samo sobie sa winni niech szukaja pieniedzy u siebie a nie u klientów i zawyrzaja rachunki banda oszustów
Plus – na pohybel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to dlatego z takim animuszem pod byle pretekstem naliczają swoim Abonentom po 5 tys. zł kary za naruszenie regulaminu i dodatkowo jeszcze 1 tys. zł za zerwanie umowy… Wszystko jasne… Aż strach być Abonentem tej sieci…
rozwim prosze, co to za kary sla abonenta?:)
No tak, trzeba szukać… bo Polkomtel teraz spłaca sam siebie, nie spłaca go już Solorz ;]
Jak dobrze ze kończy mi się u nich umowa. Przechodze do To Mobile!
a LTE jak tam , dochodowe?
koń by się uśmiał :lol
To była taka dobra sieć, a teraz to szmata-GSM :/ Za niecały rok kończy mi się umowa i katapultuję się do innej.
Jestem konsultantem w tym padole wyzysku zwanym u nas Mordorem, Kopalnia, Polkometalem czy po prostu Działem Obsługi Klienta .. Zanim naszą firmy kupił nie jaki Piotr Krok zwany szerzej jako Zygmunt „Zegarek” Solorz-Żak. Firma przynosiła diuże dochody. Mieliśmy dofinansowania do tzw. „pauszków” czyli wyjazdów integracyjnych. Pracowało się przyjemnie. Aż zjawił się pan Słoneczko. I zaczęło się szukanie kasy wszędzie. Nawet drukarki sieciowe są na karty PKI. Kierownik każe wyjaśniać np. po co mi trzy kopie grafiku. Lada moment zabiorą nam cukier do kawy czy herbaty. Maksymalne ciśnienie na wyniki. Obowiązkowa odsprzedaż usług. Głównie pakietów internetowych oraz nowych aktywacji internetu LTE. Czyli dzwoni klient a my musimy za każdym razem proponować zakup usług dodatkowych. Kierownicy stosują mobbing i wymuszają wciskanie każdemu usług.Bo mają prowizję ok 10% od wyrobionego wyniku grupy. Czyli taki haracz za nic. Często musimy klientów wprowadzać w błąd. Na przykład nie mówimy o opłacie za wyłączenie pakietu internetowego bo klient wtedy by pakietu nie kupił. Premie w naszym dziale zostały ograniczone o 40%. My pracownicy to nawet nie kupujemy tel w naszej firmie- po złości. Mimo że jako pracownicy mamy specjalną ofertę o nazwie „rodzina plusa” dającą 50% rabat na abonament na całe 2 lata.
Pozdrawiam serdecznie z Polkomotel’a Wołoska 16
Pozdrowienia dla byłych kolegów i koleżanek z pierwszych lin frontu plusowego