Firma Manta Multimedia, poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu nowej posprzedażowej pomocy technicznej w trybie 24h. W ramach usługi, posiadacze urządzeń Manta, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, otrzymają pomoc ze strony serwisu technicznego. Problemy z działaniem sprzętu będzie można zgłosić na dwa sposoby: telefonicznie, pod numerem (22) 332 34 63, lub wysyłając e-mail pod adres serwis@manta.com.pl. Producent gwarantuje, że każdy klient, który dokona zgłoszenia w ten sposób, otrzyma niezbędną pomoc w ciągu 24 godzin.

Warto również pamiętać o forum internetowym znajdującym się pod adresem www.manta.info.pl/forum, które jest skarbnicą wiedzy na temat wszystkich produktów firmy Manta Multimedia. Jest ono codziennie wzbogacane o nowe informacje, a jego przejrzystość i intuicyjność obsługi sprawiają, że jest to źródło wiedzy o rozwiązywaniu problemów i obsłudze posiadanych urządzeń.

Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. To właśnie z tego powodu już od ponad roku dokonujemy wielu zmian w firmie. Wprowadziliśmy do naszej oferty lepsze urządzenia, wsłuchujemy się w opinię klientów na Facebooku, zmieniliśmy stronę internetową. Usprawnienie obsługi posprzedażowej wydaje się kolejnym, naturalnym krokiem tej polityki. Wierzymy, że wprowadzenie nowych zasad pomocy technicznej pozwoli jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy, z którymi zgłaszają się do nas klienci. Chcemy żeby przekonali się, że kupowanie sprzętu Manta oznacza również gwarancję spokoju w przypadku jakichkolwiek kłopotów.” – powiedział Bogdan Wiciński, prezes Manta Multimedia.

źródło: Manta Multimedia

Kan