Telekomunikacja Bliżej, Telekomunikacja Bliżej, Media Nowej Generacji i TeleKontakt24 stworzyły grupę LoVo – informuje członek zarządu LoVo Andrzej Dąbrowa. Spółki połączyły swoje siły na rynku telekomunikacyjnym i świadczą usługi dla biznesu oraz dla operatorów i resellerów telekomunikacyjnych.

LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.

Zgodnie z decyzją rad nadzorczych grupą pokierują Krzysztof Kornacki, Andrzej Dąbrowa i Tomasz Brzozowski – managerowie z wieloletnim doświadczeniem w telekomunikacji.

Spółki grupy LoVo zmieniły nazwy na LoVo, LoVo Telekomunikacja Bliżej, LoVo, LoVo TeleKontakt24., mają jedną identyfikację wizualną oraz politykę rozwoju.

Grupa obsługuje obecnie 210 000 numerów abonenckich. Klientami LoVo jest ponad 300 firm, w tym Millward Brown SMG/KRC, TNS Polska, Pałac Kultury, Teatr Narodowy.

LoVo stawia na dynamiczny rozwój i inwestycje w nowoczesną infrastrukturę, planuje również wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w ramach odpowiedzialności za środowiskowe aspekty działalności biznesu.

Grupa planuje w 2013 roku wzrost zatrudnienia o 50% oraz poszerzenie zakresu usług o hosting i kolokację. Planowane przychody grupy za rok 2012 to 20 mln zł, prognoza przychodów za rok 2013 wynosi 26 mln zł.

Zyski inwestowane będą w infrastrukturę oraz rozwiązania informatyczne zapewniające przewagę konkurencyjną na rynku telekomunikacyjnym.

Z końcem 2012 roku LoVo zamyka fazę start-up’u, w którą fundusz Megachi Investments Limited zainwestował 15 mln zł.

Obecnie LoVo prowadzi rozmowy z kolejnymi funduszami inwestycyjnymi, które wpłyną na rozwój grupy, przede wszystkim poprzez zwiększenie wolumenu sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży i wprowadzenie nowych produktów i usług.

źródło: LoVo

Kan