Sotrender, narzędzie pomiaru efektywności marketingu w social media, przeanalizował wpisy polskich firm i marek na Facebooku. Bezapelacyjnie najbardziej angażującym wpisem okresu UEFA Euro 2012 okazał się ten z fan page’a Serce i Rozum – poinformował poinformował Marek Wajda zOrange.


W dniu meczu Polska-Grecja pojawiło się hasło:: „Chłopaki! Dziś wszyscy jesteśmy z Wami!” oraz grafika kibicujących bohaterów z tekstem „Jeśli kibicujesz dzisiaj naszym – udostępnij!”. Ten post polubiło aż 15688 użytkowników, skomentowano 736, a udostępniło – rekordowe 61347 razy.

Nie wiele mniej miał wpis przed meczem z Rosją z tekstem Nas ne dogoniat! (15960 „lajków”, 324 komentarzy, 6616 udostępnień).

W rankingu na 5. miejscu znalazł się także profil Orange Polska. Post „Kto chce, aby Polska wygrała dziś z Rosją, klika »lubię to«! Pokażmy, ilu nas jest.” zalajkowało 14768 użytkowników, skomentowało 1282, a udostępniło 103 osoby.
Dziękuję wszystkim kibicom i proszę o więcej – podsumował Marek Wajda

. Ciekaw jestem ilu z Was polubi kolejne wpisy Serca i Rozumu?

źródło: blog.orange.pl

Kan