Już od lipca 2012 firma Tradeone.eu wprowadza narzędzie internetowe umożliwiające samodzielne tworzenie filmów reklamowych oraz rezerwację powierzchni w mediach. Takie rozwiązanie pozwoli już nie tylko dużym firmom, ale także małym i mikroprzedsiębiorstwom realizować kampanie promocyjne. To pierwsza taka e-usługa na rynku, oparta na nieskomplikowanym mechanizmie działania, a jednocześnie będąca tak kompleksową.

Żeby przygotować reklamę i zarezerwować nośnik, w którym się ukaże, nie trzeba będzie ani korzystać z firm zewnętrznych, ani nawet wychodzić z biura czy domu. E-usługa zapewnia automatyczne doradztwo w zakresie doboru haseł, elementów graficznych oraz wskazanie odpowiednich mediów do pozycjonowania danego produktu i dotarcia do grup docelowych. Za pośrednictwem e-usługi Media-Maker możliwe jest m.in.: tworzenie filmów reklamowych, projektowanie banerów, a na dodatek przesyłanie ich bezpośrednio do interesujących nas mediów. Platforma oferuje także tłumaczenia tworzonych materiałów reklamowych.

PROSTA REKLAMA DLA KAŻDEGO

Narzędzie stworzone przez Tradeone.eu umożliwia kreowanie raczej prostych, niezbyt zaawansowanych reklam, dlatego doskonale sprawdzi się u przedsiębiorstw, reklamujących się często i w wielu mediach, szczególnie internetowych. To także świetna forma na przygotowanie kreatywnej, aczkolwiek mało złożonej w formie reklamy dla małych i średnich firm, chcących zwrócić na siebie uwagę w mediach – twierdzi Robert Janowski, prezes firmy Tradeone, która wprowadza innowacyjną platformę.

E-usługa Media-Maker to szansa dla małych i mikroprzedsiębiorstw na zareklamowanie swoich usług lub produktów poprzez kampanie promocyjne, które dotychczas, w tradycyjnej formie były dla nich zbyt kosztowne, a przez to realizowano je w znacznie ograniczonym zakresie.

OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY I CZASU

Nowa platforma może znacznie obniżyć koszty produkcji reklam i zaistnienia firmy, produktu czy usługi w mediach. W porównaniu do konwencjonalnej drogi realizacji spotu reklamowego (nawet prostego i robionego przy ograniczonym budżecie) koszty obniżają się nawet o 70 procent Co istotne, skróceniu ulega także czas produkcji – unikniemy dojazdów na liczne spotkania z podwykonawcami, zawęzi się proces akceptacji. Szczególne oszczędności dotyczą kosztów podkładów muzycznych i szablonów graficznych lub zdjęć i materiałów filmowych, które są do pełnego wykorzystania w ramach podstawowego pakietu realizacji spotu lub filmu reklamowego na www.tradeone.eu.

Z tych niewątpliwych zalet skorzystają też firmy zagraniczne, które chcąc umieścić reklamę w Polsce mogą użyć gotowych, przetłumaczonych sloganów. Mechanizm działa także w drugą stronę i pozwala polskim firmom zaistnieć z promocją na rynkach zagranicznych.

GENEZA PROJEKTU

Pomysł utworzenia platformy zrodził się w toku wielu doświadczeń członków zarządu firmy Tradeone.eu w zakresie tworzenia różnorodnych form promocji.

Obserwując rynek dostrzegliśmy zapotrzebowanie Klientów na usługę, która pozwoli na ominięcie organizacji przetargów, konsultacji z wieloma podwykonawcami, a także wykorzystanie swoich zasobów tak, by za pośrednictwem Internetu przygotowywać małe, ale niebanalne formy reklamowe. Postanowiliśmy w tym celu wykorzystać Internet i na specjalnie utworzonej platformie zintegrować różne korzyści marketingowe – mówi Robert Janowski, założyciel firmy Tradeone.eu, główny pomysłodawca projektu.

Platforma rusza już w lipcu 2012. Niebawem poznamy szczegóły aplikacji i mechanizmów, na których jest zbudowana.

źródło: Tradeone

Kan