Już od lipca 2012 firma Tradeone.eu wprowadza narzędzie internetowe umożliwiające samodzielne tworzenie filmów reklamowych oraz rezerwację powierzchni w mediach. Takie rozwiązanie pozwoli już nie tylko dużym firmom, ale także małym i mikroprzedsiębiorstwom realizować kampanie promocyjne. To pierwsza taka e-usługa na rynku, oparta na nieskomplikowanym mechanizmie działania, a jednocześnie będąca tak kompleksową.
Żeby przygotować reklamę i zarezerwować nośnik, w którym się ukaże, nie trzeba będzie ani korzystać z firm zewnętrznych, ani nawet wychodzić z biura czy domu. E-usługa zapewnia automatyczne doradztwo w zakresie doboru haseł, elementów graficznych oraz wskazanie odpowiednich mediów do pozycjonowania danego produktu i dotarcia do grup docelowych. Za pośrednictwem e-usługi Media-Maker możliwe jest m.in.: tworzenie filmów reklamowych, projektowanie banerów, a na dodatek przesyłanie ich bezpośrednio do interesujących nas mediów. Platforma oferuje także tłumaczenia tworzonych materiałów reklamowych.
PROSTA REKLAMA DLA KAŻDEGO
– Narzędzie stworzone przez Tradeone.eu umożliwia kreowanie raczej prostych, niezbyt zaawansowanych reklam, dlatego doskonale sprawdzi się u przedsiębiorstw, reklamujących się często i w wielu mediach, szczególnie internetowych. To także świetna forma na przygotowanie kreatywnej, aczkolwiek mało złożonej w formie reklamy dla małych i średnich firm, chcących zwrócić na siebie uwagę w mediach – twierdzi Robert Janowski, prezes firmy Tradeone, która wprowadza innowacyjną platformę.
E-usługa Media-Maker to szansa dla małych i mikroprzedsiębiorstw na zareklamowanie swoich usług lub produktów poprzez kampanie promocyjne, które dotychczas, w tradycyjnej formie były dla nich zbyt kosztowne, a przez to realizowano je w znacznie ograniczonym zakresie.
OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY I CZASU
Nowa platforma może znacznie obniżyć koszty produkcji reklam i zaistnienia firmy, produktu czy usługi w mediach. W porównaniu do konwencjonalnej drogi realizacji spotu reklamowego (nawet prostego i robionego przy ograniczonym budżecie) koszty obniżają się nawet o 70 procent Co istotne, skróceniu ulega także czas produkcji – unikniemy dojazdów na liczne spotkania z podwykonawcami, zawęzi się proces akceptacji. Szczególne oszczędności dotyczą kosztów podkładów muzycznych i szablonów graficznych lub zdjęć i materiałów filmowych, które są do pełnego wykorzystania w ramach podstawowego pakietu realizacji spotu lub filmu reklamowego na www.tradeone.eu.
Z tych niewątpliwych zalet skorzystają też firmy zagraniczne, które chcąc umieścić reklamę w Polsce mogą użyć gotowych, przetłumaczonych sloganów. Mechanizm działa także w drugą stronę i pozwala polskim firmom zaistnieć z promocją na rynkach zagranicznych.
GENEZA PROJEKTU
Pomysł utworzenia platformy zrodził się w toku wielu doświadczeń członków zarządu firmy Tradeone.eu w zakresie tworzenia różnorodnych form promocji.
– Obserwując rynek dostrzegliśmy zapotrzebowanie Klientów na usługę, która pozwoli na ominięcie organizacji przetargów, konsultacji z wieloma podwykonawcami, a także wykorzystanie swoich zasobów tak, by za pośrednictwem Internetu przygotowywać małe, ale niebanalne formy reklamowe. Postanowiliśmy w tym celu wykorzystać Internet i na specjalnie utworzonej platformie zintegrować różne korzyści marketingowe – mówi Robert Janowski, założyciel firmy Tradeone.eu, główny pomysłodawca projektu.
Platforma rusza już w lipcu 2012. Niebawem poznamy szczegóły aplikacji i mechanizmów, na których jest zbudowana.
źródło: Tradeone
Kan
a jakby to połączyć z wprowadzeniem reklam do aplikacji mobilnych? np. w kooperacji mogłoby stworzyć dodatkową platformę rozszerzając tymsamym skale świadczonych usług.