Kreowanie nowych trendów, zaskakiwanie klientów, bycie o krok do przodu przed konkurencją – to cechy firmy, która dobrze odnajduje się w realiach panujących obecnie na rynku IT w Polsce. iSource – bo o niej mowa – dystrybutor firmy Apple w Polsce i szeregu marek komplementarnych to zespół ludzi, którzy wykorzystują szanse rynkowe i podążają za innowacjami, oferując do sprzedaży produkty, na które jest zapotrzebowanie.

Niepewna sytuacja makroekonomiczna rynku IT i duża dynamika zmian w minionym roku były wyzwaniem dla każdej z firm dystrybucyjnych. Jednak konsekwencja w realizacji założonych celów i szybkie wykorzystywanie każdej z nadarzających się szans uwarunkowały nasz sukces – mówi Dariusz Grądek, prezes iSource.

Przychody ze sprzedaży w 2011 r. wzrosły o 31% (w relacji do 2010 r.), w tym o blisko 20% wzrosła sprzedaż produktów innych niż Apple, czyli akcesoriów i peryferiów takich marek jak: Iomega, Microsoft for Mac, Belkin, Macally, Elgato, Bone i wielu innych.

Dystrybutor z sukcesem rozwinął polską markę akcesoriów Bludot. Wartość sprzedaży w 2011r. w relacji do 2010r. wzrosła o 70%, co skutkuje tym, że co ósmy klient dokonujący zakupu sprzętu Apple w 2011 r. zaopatrzył się co najmniej w jedno akcesorium z oferty marki Bludot.

Bardzo cieszymy się z osiągniętych wyników i z dużym optymizmem realizujemy plany na 2012 r. Jesteśmy firmą stabilną finansowo, mocno wspierającą swoich partnerów i właściwie wykorzystującą każdą szansę rynkową. Dlatego też działamy na rynku aplikacji mobilnych jako ich deweloper. Od początku 2012 r. opublikowaliśmy już wiele nowości, m.in. Lemologię Wojciecha Orlińskiego, „My” – pierwszą polską książkę na iPada wyprodukowaną przy pomocy iBooks Author, zbiór wywiadów z wybitnymi politykami, autorstwa p. Teresy Torańskiej, czy praktyczny audioprzewodnik po Muzeum Chopina w Żelazowej Woli – dodaje Jerzy Bebak, wiceprezes iSource ds. produktów i rozwoju rynku.

źródło: iSource

Kan