Vectra umacnia drugą pozycję na rynku kablowych operatorów telekomunikacyjnych. Z końcem grudnia 2011 roku liczba jej klientów przekroczyła 800 tysięcy. Wzrost jest wynikiem osiągania celów sprzedażowych oraz akwizycji mniejszych sieci.

Vectra konsekwentnie realizuje swoje hasło „Dajemy więcej”, proponując nowoczesne usługi o zawartości wyróżniającej na tle konkurencji. Wszelkie rzetelnie przeprowadzane rankingi plasują zawsze bardzo wysoko ofertę Vectry pod względem relacji jakości usług do ich ceny. Dzięki temu sukcesywnie rośnie liczba klientów Vectry w każdej z oferowanych kategorii. Obecnie Vectra ma 386 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 331 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 20 tys. mobilnego oraz ponad 113 tys. abonentów telefonicznych.

Wzrost liczby klientów Vectry w okresie minionego roku:

VECTRA

liczba
abonentów

ogółem

programy TV

internet

telefon
stacjon.

analogowe

cyfrowe

lokalne
(dotarcie
do gosp.domowych)

stacjon.

mobilny

2011

803
797

382
763

385
960

600
000

331
629

20
484

113
770

2Q2011

775
100

404 384

343 000

550
000

301 500

9 404

100 746

2010

773
000

425 500

313
300

500
000

280 200

1 763

86 000

Vectra

Kan