Alior Bank podwyższa prognozę zysku netto do 150 mln zł w 2011 r. oraz przygotowuje się do uruchomienia Alior Sync – wirtualnego banku nowej generacji.


W 3 lata od rozpoczęcia działalności Alior Bank zdobył znaczącą pozycję w polskim sektorze bankowym, jest zyskowny, posiada rozpoznawalną i atrakcyjną markę, zatrudnia ponad 3 600 pracowników oraz dysponuje siecią ponad 400 placówek. Do końca bieżącego roku Bank będzie obsługiwał milion klientów. W 2012 r. Alior Bank wypracuje zysk netto w wysokości 400 mln złotych oraz uruchomi Alior Sync – wirtualny bank nowej generacji.

Dzięki projektowi „Alior – Rachunki bez opłat” wszyscy Polacy zyskali możliwość opłacania bez prowizji rachunków za czynsz, energię, telefon w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Usługa ta skutecznie zapewnia przewagę konkurencyjną Banku w pozyskiwaniu nowych klientów. W konsekwencji średnio ponad dwa i pół tysiąca osób decyduje się każdego dnia na założenie rachunku w Alior Banku. Ostatnio Bank zaoferował klientom możliwość nabywania sztabek złota (inwestycyjnego) w wybranych oddziałach. Popyt na tę usługę przekroczył najśmielsze oczekiwania – w trzy tygodnie Bank zrealizował założenia trzymiesięcznego planu sprzedaży.

W 2012 r. Alior Bank po raz kolejny zmieni rynek usług bankowych w Polsce. W połowie przyszłego roku wystartuje pierwszy bank internetowy nowej generacji – Alior Sync, który planuje pozyskać milion klientów oraz ponad 3 mld złotych depozytów w ciągu czterech lat od uruchomienia działalności.

Alior Sync
Alior Sync

Nowy projekt jest odpowiedzią na najnowsze trendy związane z szybkim rozwojem Internetu i usług mobilnych, za którymi dotychczasowa oferta bankowości internetowej nie jest w stanie nadążyć.

Alior Sync będzie wyróżniał się na rynku kompleksowym podejściem do wykorzystania nowoczesnych technologii i urządzeń. Bank zaproponuje w pełni wirtualną obsługę i nowoczesne sposoby komunikacji z klientem na nieznanym dotąd poziomie m.in. udostępniając w pełni wirtualny oddział, z szerokim wykorzystaniem wirtualizacji i 3D, rozmów video i video chatów. Ponadto innowacyjny model działalności Alior Sync przewiduje ułatwienie procesów ofertowania i sprzedaży produktów i usług, nie tylko bankowych, dzięki wykorzystaniu na szeroką skalę popularności i możliwości sieci społecznościowych oraz rozwoju urządzeń mobilnych.

Oferta banku wirtualnego będzie adresowana do osób otwartych na nowe technologie
i innowacyjne rozwiązania, poszukujących najefektywniejszych sposobów zarówno oszczędzania, jak i wydawania pieniędzy. Główną grupą docelową będą osoby w wieku 20-35 lat.

źródło: Alior Bank

Kan