Już 30 listopada br. odbędzie się II polska edycja Dnia Darmowej Dostawy. W tym roku Bank Zachodni WBK został partnerem tej akcji.

Zamysłem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest możliwość umożliwienia zrobienia zakupów przez Internet bez ponoszenia kosztów wysyłki w dniu trwania akcji. Aby skorzystać z promocji i wziąć udział w akcji, należy złożyć zamówienie w sklepie biorącym udział w akcji w dniu 30 listopada 2011 roku. Każdy klient, który złoży zamówienie tego dnia w sklepach objętych akcją, nie poniesie kosztów dostawy towaru. Zasada ta obejmuje wszystkie zamówienia, bez względu na dostępność towaru, wybrany sposób płatności, metodę wysyłki czy wartość zamówienia. Koszt dostawy to często kilka lub nawet kilkanaście procent wartości zakupów, więc akcja zapewni kupującym wymierne korzyści.

Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa ma zachęcić osoby, które nigdy nie kupowały produktów w Internecie, a także zachęcić dodatkowo dotychczasowych klientów do złożenia nowych zamówień.

Dzień Darmowej Dostawy to inicjatywa non-profit, która ma na celu zachęcenie do robienia zakupów w sieci jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych. Pomysł Dnia Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna polska edycja tej akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów internetowych. Bank Zachodni WBK w roku 2010 wspierał akcję, a w roku 2011 został jej partnerem promując ją wśród swoich klientów i pracowników.

źródło: Bank Zachodni WBK

Kan